خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

پنجشنبه، 01 خرداد 1404
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

تقریبا هیچ زمین بلاتکلیفی در استان البرز وجود ندارد

تسنیم | استان‌ها | یکشنبه، 14 بهمن 1403 - 17:53
مدیرکل آموزش وپرورش استان البرز گفت: سه سال پیش در هر جلسه ای در خصوص نهضت مدرسه سازی، شهرداران می گفتند که فلان زمین را 10 سال است به آموزش وپرورش داده ایم اما بلاتکلیف است اما امروز تقریباً هیچ زمین بلاتکلیفی در البرز نداریم.
استان،البرز،زمين،مدارس،محمدشهر،بلاتكليف،مسئولين

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، علی حجرگشت؛ مدیرکل آموزش‌وپرورش استان البرز امروز در آئین افتتاح مدرسه 12 کلاسه حاج فضل‌الله حریریان در محمدشهر گفت: سه سال پیش در هر جلسه‌ای در خصوص نهضت مدرسه‌سازی، شهرداران می‌گفتند که فلان زمین را 10 سال است به آموزش‌وپرورش داده‌ایم اما بلاتکلیف است اما امروز تقریباً هیچ زمین بلاتکلیفی در البرز نداریم.
وی با اشاره به اینکه در محمدشهر حتی یک متر زمین بلاتکلیف هم وجود ندارد، ضمن درخواست از شهرداری‌ها و شوراهای اسلامی شهرهای استان به‌منظور واگذاری زمین برای ساخت مدرسه و با تأکید بر ضرورت بهره‌گیری از ظرفیت‌های خیرین و اداره کل نوسازی مدارس استان البرز بیان کرد: امروز تراکم دانش‌آموزی در برخی مدارس و کلاس‌های درس بالاست که نیاز به رسیدگی دارد.
مدیرکل آموزش‌وپرورش استان البرز گفت: پنج‌شنبه گذشته در حضور معاون رئیس‌جمهور، وضعیت کلی استان را ترسیم کردم.
وی گفت: می‌دانستم اوضاع خوب نیست، اما تا این حد تصور نمی‌کردم.
با این حال، امیدواریم که با حضور مسئولین و پیگیری‌هایی که انجام می‌شود، اتفاقات مثبتی رخ دهد و فضاهای بهتر، شیک‌تر و مقاوم‌تری برای آموزش فراهم کنیم تا شرایط مناسبی برای تربیت بهتر دانش‌آموزان ایجاد شود.
حجرگشت اذعان کرد: آموزش‌وپرورش وظیفه خود می‌داند که در تمامی حوزه‌ها، علی‌رغم محدودیت‌ها و مشکلات، در حوزه‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری، کمبود نیروی انسانی و آسیب‌هایی که برخی مدارس با آن‌ها دست‌به‌گریبان هستند، تمام تلاش خود را با همکاری سایر مسئولین به کار گیرد.
هدف این است که بتوانیم نسلی آینده‌ساز، بهتر، عالم‌تر، خلاق‌تر و متفکرتر تربیت کنیم.
انتهای پیام/