مادر مریوانی در سومین بارداری 3قلو به دنیا آورد
رئیس بیمارستان بعثت سنندج، از تولد سه قلو در این بیمارستان خبر داد.
به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، عطاالله حیدری گفت: مادر مریوانی در سومین بارداری خود در بیمارستان بعثت سنندج سه قلو به دنیا آورد.
وی افزود: این مادر مریوانی، پیش از این یک فرزند داشته و یک مورد سقط جنین را نیز تجربه کرده بود.
رئیس بیمارستان بعثت سنندج گفت: این بارداری با روش IVF (لقاح آزمایشگاهی) صورت گرفته و حاصل آن دو پسر و یک دختر بوده است.
وی عنوان کرد: وزن نوزادان به ترتیب قل اول (پسر) 2500 گرم، قل دوم (دختر) 2200 گرم و قل سوم (پسر) 2700 گرم است.
حیدری خاطرنشان کرد: نوزادان به دلیل وزن کم هنگام تولد، در بخش مراقبتهای ویژه نوزادان (NICU) بستری هستند.
رئیس بیمارستان بعثت سنندج اظهار کرد: خوشبختانه حال مادر و نوزادان خوب است و تیم پزشکی بیمارستان بعثت تمام تلاش خود را برای مراقبت از آنها به کار گرفته است.
وضعیت عمومی مادر و نوزادان توسط تیم پزشکی تحت نظر است.
انتهای پیام/481/