خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

یکشنبه، 07 تیر 1405
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

یک اسیر با تابعیت آمریکایی در مرحله سوم آزاد می‌شود - تسنیم

تسنیم | بین‌الملل | شنبه، 06 بهمن 1403 - 20:12
یک رسانه عبری زبان اعلام کرد، کیت سیگل شهروند آمریکایی ـ اسرائیلی که در اسارت حماس قرار دارد، جزو لیست افرادی است که قرار است در مرحله سوم مبادله اسرا آزاد شود.
آزاد،عبري،مبادله،آمريكايي،شناسنامه

به گزارش گروه عبری خبرگزاری تسنیم، پایگاه خبری عبری زبان وای نت در گزارشی در این رابطه اعلام کرد کیت سیگل، که (علاوه بر تابعیت رژیم صهیونیستی) شناسنامه آمریکایی هم دارد، در دور بعدی از توافق مبادله اسرا که قرار است هفته آینده انجام شود، آزاد خواهد شد.
این رسانه عبری زبان به نقل از رسانه‌های آمریکایی و یک مسئول عالی‌رتبه در دولت آمریکا افزود، یک تبعه دیگر آمریکا هم در یکی از مراحل این مبادله آزاد می‌شود و بقیه اسرای دارای شناسنامه آمریکایی در دور دوم از این توافق (که هنوز مذاکرات در مورد نحوه انجام آن آغاز نشده) آزاد خواهند شد.
این در حالی است که منابع آگاه در اسرائیل اعلام کردند، با وجود آنکه نام آنها جزو افراد زنده ذکر شده است اما هیچ اطمینانی وجود ندارد که آنها در دور از مبادله آزاد شوند، چون اصلا لیستی در رابطه با افرادی که قرار است در دورهای بعدی آزاد شوند ارائه نشده است.
انتهای پیام/