خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

دوشنبه، 29 اردیبهشت 1404
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

تغییر رویکرد شرکت‌های آب و فاضلاب در ارائه خدمات به مشترکان

مهر | اقتصادی | چهارشنبه، 19 دی 1403 - 10:46
مدیرعامل آبفای کشور گفت: کیفیت خدمات، موضوع مهم اقتصاد آب و رضایت مشترکان و ذینفعان سه رکن مهم و اساسی شرکت‌های آبفاست که باید برای ارتقای سطح آن‌ها برنامه‌ریزی مناسبی انجام شود.
فاضلاب،آب،مشتريان،ارتباط،دفاتر،ارائه،توجه،شركت

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت نیرو، هاشم امینی مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب کشور در نخستین رویداد جایزه ملی مدیریت ارتباط با مشتریان گفت: تفکرات خلاقانه در حوزه‌های مختلف و ایجاد انگیزه در نیروها شاه‌کلید موفقیت در ارائه خدمات است و در دفاتر ارتباط با مشتریان کارهای نوآورانه و فناورانه باید از مهم‌ترین اولویت‌های کاری باشد.
او ادامه داد: با توجه به تحولات فناورانه اخیر، استفاده از هوش مصنوعی برای تحلیل داده‌های کلان صنعت آب و فاضلاب و ترمیم نواقص و ترسیم نقشه راه باید در دستور کار قرار گیرد.
رئیس هیئت مدیره شرکت مهندسی آبفای کشور با تاکید بر این‌که نگاه سنتی و قدیمی به دفاتر ارتباط با مشتریان در شرایط کنونی اثرگذار نیست، خاطرنشان کرد: این دفاتر با توجه به عملکردی که دارند به عنوان ویترین شرکت‌های آب و فاضلاب به شمار می‌روند و باید علاوه بر ارتقای پشتیبانی از آن‌ها از ظرفیت‌شان برای ارائه بهتر خدمات به مشترکان بهترین بهره را ببریم.
امینی افزود: با توجه به ظرفیت و پتانسیلی که در کارکنان صنعت آب و فاضلاب وجود دارد تمامی این شرکت‌ها باید در نقطه اوج خدمات‌رسانی و الگوی دیگر مجموعه‌ها باشند.
مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور در ادامه تغییر رویکرد ارائه خدمات به مشترکان در تمامی حوزه‌های شرکت‌های آب و فاضلاب را خواستار شد و به‌کارگیری نیروهای متخصص و با دانش در مراکز ارتباط با مشتریان را امری مهم و ضروری دانست.