سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

اعزام دو ملی‌پوش بدمینتون به مسابقات بین‌المللی چلنج نپال

باشگاه خبرنگاران | ورزشی | یکشنبه، 02 دی 1403 - 11:05
دو ملی‌پوش جمهوری اسلامی ایران به مسابقات بین‌المللی چلنج نپال اعزام شدند.
نپال،مسابقات،بدمينتون،ايران

مبینا ندایی و علی حیاتی دو ملی‌پوش بدمینتون جمهوری اسلامی ایران به مسابقات ۱۵ هزار دلاری بین‌المللی چلنج نپال اعزام شده‌اند.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون بدمینتون، مسابقات بین المللی چلنج نپال در حالی از ۳ لغایت ۶ دی ماه در شهر کاتماندو نپال برگزار می‌شود که کشور‌های ویتنام، هند، کانادا، سریلانکا، تایلند، زامبیا، امارات، نپال، اندونزی، مالزی، انگلیس، ایران، بنگلادش، اوگاندا، آمریکا، ایتالیا، سنگاپور در این مسابقات شرکت کرده‌اند.
لازم به ذکر است از ۷ لغایت ۹ دی ماه مسابقات بین المللی سریز در نپال برگزار می‌گردد که از بدمینتون جمهوری اسلامی ایران امیرحسین عجملو و آیدا عنایتی در این مسابقات شرکت خواهند کرد.