خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

دوشنبه، 22 اردیبهشت 1404
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

کانون‌های فرهنگی ظرفیتی برای تقویت و ترویج اخلاق در جامعه هستند

مهر | استان‌ها | سه شنبه، 04 تیر 1398 - 17:00
سقز - مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان گفت: نباید در فعالیت های اجتماعی از ظرفیت کانون‌های فرهنگی غافل بود چرا که این کانون‌ها ظرفیتی مناسب برای تقویت و ترویج اخلاق در جامعه هستند.
جوانان،فرهنگي،كردستان،مخاطب،جذب،پاكي،كرمي،تبليغي

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام مختار کرمی بعد از ظهر سه شنبه در جمع اعضای کانون‌های فرهنگی شهرستان سقز اظهار داشت: کانون‌های فرهنگی تبلیغی در کشور تنها بر روی کاغذ فعال شده اند اما در کردستان این کانون‌ها یک ظرفیت قوی برای جذب مخاطب و افزایش کارهای فرهنگی است.
وی افزود: بیشتر دستگاه‌های فرهنگی دچار معضل کمبود مخاطب هستند و جذب مخاطب برای این دستگاه‌ها سخت است که بیشتر به دلیل نبود هنر برقراری ارتباط است اما با بهره گیری از ظرفیت جوانان در کانون‌های فرهنگیی توان این ارتباط را به راحتی برقرار و جوانان را جذب کرد.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان با بیان اینکه برگزاری جلسه با جوانان پاکی که به افکار پلید آلوده نیستند، بسیار ارزشمند است، ادامه داد: جوانی پر از شور، نشاط، صداقت و پاکی است و مقام معظم رهبری نیز به جوانان امید بسته‌اند و باید کسانی که ریش سفید کرده‌اند جا را برای فعالیت جوانان خالی کنند.
حجت‌الاسلام کرمی یاداور شد: یکی از وظایف کانون‌های فرهنگی تبلیغی مطالبه‌گری است که باید با حفظ حرمت مسئولان مطالبه‌گر بود و این مهم زمانی اتفاق می‌افتد که به صورت منسجم و با هدف مشترک و همفکری پیش برود.
وی با بیان اینکه قبول مسئولیت باید در راستای خدمت به مردم باشد، بیان کرد: مدیران و مسئولان باید کار را به دست جوانان بسپارند و راه را برای آنها باز کنند.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان با اشاره به اینکه باید در شهرستان‌ها گروه‌هایی تشکیل شود تا مطالبات جوانان بررسی شود، گفت: باید فضا برای جوانان باز شود تا اظهار نظر کنند و از ایده و نظرات آنها استفاده کنیم و در کنار ان نیز باید مطالبات جوانان با منطق و علم مطرح شود تا به نتیجه برسد.