خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

شنبه، 17 خرداد 1404
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

۱۸ درصد تماس‌های مردم قزوین در رابطه با سد معبر است

مهر | استان‌ها | یکشنبه، 06 آبان 1403 - 21:06
قزوین- مدیر مرکز فوریت‌های اجرایی شهر قزوین گفت: ۱۸ درصد درخواست‌های شهروندان در مهرماه به سد معبر خودروهای دوره‌گرد، دست‌فروشان و مغازه‌داران اختصاص داشته است.
شهروندان،مركز،منطقه،قرار،بيشترين،درخواست،ثبت

به گزارش خبرگزاری مهر، مهدی کوزه‌گرها اظهار کرد: در اولین ماه پاییز، شهروندان ۴ هزار و ۸۲۴ بار با مرکز ۱۳۷ تماس گرفته‌اند که از این بین ۲ هزار و ۵۲۴ درخواست قابلیت ثبت داشته است.
وی افزود: بیشترین درخواستی که شهروندان از آن گلایه داشته‌اند مربوط به سد معبر خودروهای دوره‌گرد، دست‌فروشان و مغازه‌داران بوده که حدود ۱۸ درصد کل پیام‌های ثبت شده در سامانه ۱۳۷ را در برداشته است.
کوزه‌گرها عنوان کرد: درخواست مرمت آسفالت با ۱۵ درصد در رتبه دوم مطالبات شهروندی از شهرداری قزوین قرار دارد.
مدیر مرکز فوریت‌های اجرایی شهر قزوین بیان کرد: نظافت معابر عمومی که شامل کوچه‌ها و خیابان‌ها می‌شود حدود ۱۰ درصد خواسته‌های شهروندان را در برداشته و این در حالی است که سد معبر مصالح ساختمانی در معابر عمومی، جمع‌آوری نخاله‌های ساختمانی و ساماندهی سگ‌های بی‌صاحب و لایروبی جوی‌ها در رتبه‌های بعدی درخواست‌ها قرار دارد.
کوزه‌گرها با اشاره به وضعیت مناطق چهارگانه شهرداری در حوزه ۱۳۷ خاطرنشان کرد: بیشترین ورودی پیام به مانند ماه‌های گذشته به منطقه ۲ اختصاص داشته که پس از آن به ترتیب منطقه ۴، منطقه ۱ و پس از آن منطقه ۳ قرار دارد.
وی تصریح کرد: در هر ۴ منطقه مسئله سد معبر در مورد خودروی دوره‌گرد، دست‌فروش و مغازه‌داران، بیشترین گلایه شهروندان را داشته است.
مدیر مرکز فوریت‌های اجرایی شهر همچنین با اشاره به ورودی پیام‌ها در بین سازمان‌ها اظهار کرد: به مانند ماه‌های گذشته سازمان مدیریت پسماند در صدر ثبت پیام بوده، پس از آن به ترتیب سازمان پارک‌ها و فضای سبز و سازمان حمل‌ونقل و ترافیک و سازمان زیباسازی قرار دارد.
وی عنوان کرد: البته مرکز خدمات توسعه اجتماعی و پس از آن، سازمان‌های اتوبوس‌رانی و تاکسیرانی و مرکز کنترل ترافیک با کمترین درخواست، در جایگاه‌های انتهایی ثبت پیام شهروندان قرار دارد.
کوزه‌گرها در پایان یادآور شد: در شهریورماه نظافت معابر عمومی، بیشترین درخواست شهروندان از مدیریت شهری بوده است.