برداشت بیش از ۴۵۰ تن انار در بخش خضرآباد
مهر
|
استانها
|
چهارشنبه، 25 مهر 1403 - 13:47
یزد - مدیر جهادکشاورزی شهرستان اشکذر از برداشت بیش از ۴۵۰ تن انار در بخش خضرآباد خبرداد.
به گزارش خبرنگار مهر ، نعمت الله جعفری کافی آباد در این رابطه گفت: پیش بینی میشود، کشاورزان خضرآبادی امسال بیش از ۴۵۰ تن انار از سطح ۴۵ هکتار از باغات خود برداشت کنند.
وی، انار اتابکی، میخوش، شیرین شهوار و ملس را از انواع ارقام انار در بخش خضرآباد دانست و افزود: کار برداشت انار در بخش خضرآباد از اواخرمهر شروع و به مدت دو ماه ادامه دارد.
مدیر جهادکشاورزی شهرستان اشکذر گفت: اتابک، بامکان، پناهکوه واشکوه بیشترین روستاهای برداشت کننده انار در بخش خضرآباد هستند.