خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

پنجشنبه، 12 مهر 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

گسترش بازار آنلاین بیمه، هدف اصلی بیمه‌دات‌کام - تسنیم

تسنیم | بازار | چهارشنبه، 11 مهر 1403 - 18:52
در دنیای کسب وکار، معمولاً رهبران بازار به جای تلاش برای افزایش سهم خود از بازار موجود، به توسعه و گسترش کل بازار توجه می کنند.
بيمه،بازار،آنلاين،خريد،كمپين،شعار،مقايسه،تيزر،تبليغ،انتظار،ص ...

در دنیای کسب‌وکار، معمولاً رهبران بازار به‌جای تلاش برای افزایش سهم خود از بازار موجود، به توسعه و گسترش کل بازار توجه می‌کنند.
این رویکرد به آن‌ها اجازه می‌دهد تا با رشد صنعت، فرصت‌های بیشتری برای خود و سایر بازیگران بازار فراهم کنند.
در واقع، به‌جای رقابت مستقیم بر سر سهم فعلی، آن‌ها با بزرگ‌تر کردن "کیک" بازار، منافع بیشتری را برای همه ذینفعان به ارمغان می‌آورند.
در فاز تیزینگ یا پیش نمایش تبلیغ که با پیام "برات گرون تموم میشه" رونمایی شد، گمانه‌زنی هایی شبکه‌های اجتماعی مطرح شد.
برخی معتقد بودند این کمپین به صنعت مالی مربوط است.
عده‌ای دیگر، به دلیل استفاده از فونت و رنگ، آن را به بیمه‌دات‌کام نسبت دادند.
اکنون بیایید درباره رونمایی از تبلیغ اصلی این کمپین بیمه‌دات‌کام نیز صحبت کنیم.
شعار «اگه مقایسه نکنی، برات گرون تموم میشه»، به‌وضوح اشاره به این موضوع دارد که بر خلاف کارگزاران محلی، کارگزاران آنلاین بیمه، این امکان را فراهم کرده‌اند که مشتریان به راحتی انواع بیمه‌ها را با هم مقایسه کنند.
مقایسه بیمه ها این امکان را میدهد تا بهترین و ارزان‌ترین گزینه را انتخاب نمایند و در نهایت، خرید بیمه برای آن‌ها با هزینه‌های بالاتر تمام نشود.
بیمه‌دات‌کام با این شعار تلاش می‌کند تا سهم بازار خرید آنلاین بیمه را افزایش دهد.
شاید جالب باشد بدانید که در حال حاضر ضریب نفوذ خرید آنلاین بیمه کمتر از 5 درصد است و انتقال سهم از بازار آفلاین به آنلاین می‌تواند به نفع کل صنعت بیمه آنلاین باشد.
از این منظر، اقدام بیمه‌دات‌کام واقعاً تحسین‌برانگیز است.
یکی دیگر از مفاهیمی که ممکن است از این شعار برداشت شود، امکان خرید اقساطی است که در بخش پایینی بیلبورد به آن اشاره شده است.
همان‌طور که انتظار می‌رفت، فاز پیش‌نمایش تبلیغ، به‌صورت جذاب و تأثیرگذار اجرا شد و شعار و مفهوم پشت این کمپین بسیار مناسب بود.
با این حال، اجرای گرافیکی آن تا حدودی از سطح انتظار پایین‌تر بود و انتظار عملکرد بهتری می‌رفت.
البته باید اذعان کرد که اجرای کمپین‌های کلامی (وربال) بدون استفاده از عناصر گرافیکی چالش‌های زیادی دارد و همین که تیم اجرایی توانسته پیام خود را به‌خوبی و صرفاً از طریق متن به مخاطب منتقل کند، شایسته تقدیر است.
با مشاهده تیزر تلویزیونی بیمه دات کام، میتوان دریافت که تبلیغات این مجموعه به صورت 360 درجه اجرا شده است.
تیزر به خوبی مکمل بیلبوردها بوده و مفهوم خرید اقساطی و مقایسه انواع بیمه‌ها را به شکلی بهتر و مؤثرتر به تصویر کشیده است.
نظر شما درباره بیلبورد ها و تیزر تبلیغاتی این کمپین چیست؟
آیا با تحلیل های ارائه شده در این مطلب موافق هستید؟
انتهای پیام/