خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

سه شنبه، 30 اردیبهشت 1404
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

اتمام مهلت دو هفته‌ای برای بهبود کیفیت خدمات پشتیبانی/ کمک وزارت ارتباطات به شرکت‌های ارتباطی

فارس | دانش و فناوری | یکشنبه، 02 تیر 1398 - 11:24
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: مهلت دو هفته‌ای برای بهبود کیفیت خدمات پشتیبانی تمام شد. توجیهات مدیران شرکت‌های ارائه دهنده خدمات ارتباطی، قابل قبول نیست.
پشتيباني،ارتباطات،كيفيت،مهلت،ارتباطي

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: مهلت دو هفته‌ای برای بهبود کیفیت خدمات پشتیبانی تمام شد.
توجیهات مدیران شرکت‌های ارائه دهنده خدمات ارتباطی، قابل قبول نیست.
به گزارش گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس، محمد جواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در رشته توییتی به پایان مهلت بهبود کیفیت خدمات پشتیبانی شرکت‌های ارائه دهنده خدمات ارتباطی گفت: مهلت دو هفته‌ای برای بهبود کیفیت خدمات پشتیبانی تمام شد.
توجیهات مدیران شرکت‌های ارائه دهنده خدمات ارتباطی، قابل قبول نیست.
باید بیشتر تلاش کنند، هنوز با مطلوب فاصله معناداری دارند.
چون خودشان جدی وارد گود اصلاح روال‌ها شدند، ما هم در وزارت ارتباطات کمکشان می‌کنیم.
وی در این توییت ادامه داد: وقتی در سال گذشته، ۴۸۰میلیون تماس تنها بامراکز تماس یک شرکت برقرار شده است، این یعنی اولا کیفیت سرویس آن شرکت مطلوب نیست، دوم راهکارهای خدمات پشتیبانی استاندارد نیست، بگذریم که در برخی شرکتها یک‌سوم حقوق پرسنل پایمال شدهاست.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در پایان تأکید کرد: این حرکت شروع شده، اما باید جدی‌تر ادامه یابد.
انتهای پیام/