خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

یکشنبه، 04 خرداد 1404
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

مهلت سرویس دهندگان اینترنت تمام شد؛ توجیهات قابل قبول نیست

مهر | دانش و فناوری | یکشنبه، 02 تیر 1398 - 06:34
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به پایان مهلت بهبود کیفیت خدمات پشتیبانی شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات ارتباطی نوشت: توجیهات مدیران شرکت ها در این خصوص قابل قبول نیست.
پشتيباني،دهنده،اينترنت،جهرمي،ارتباطات،تاكيد

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدجواد آذری جهرمی در توئیتر نوشت: مهلت دو هفته‌ای برای بهبود کیفیت خدمات پشتیبانی تمام شد و توجیهات مدیران شرکت‌های ارائه دهنده خدمات ارتباطی، قابل قبول نیست.
وی تصریح کرد: آنها باید بیشتر تلاش کنند و هنوز با مطلوب فاصله معناداری دارند، چون خودشان جدی وارد گود اصلاح روال‌ها شدند و ما هم در وزارت ارتباطات کمکشان می‌کنیم.
وزیر ارتباطات پیشتر مهلتی دو هفته‌ای به سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی و سرویس‌دهندگان اینترنت داده بود تا در این مدت وضعیت بخش پشتیبانی مشتریان در شرکت‌های ارائه دهنده اینترنت بهبود پیدا کند.
آذری جهرمی در یک رشته توئیت از تماس خود با پشتیبانی مخابرات (شماره تلفن ۲۰۲۰) و چند سرویس دهنده دیگر خبر داده و از کیفیت پاسخگویی پشتیبانی این شرکت‌ها انتقاد کرده بود: «پاسخ‌گویی اصلاً خوب نبود.
برخی حتی متوجه نشدند روی خطم اینترنت ندارم.»

جهرمی در ادامه توئیت خود تاکید کرده بود که فقط دو هفته به سازمان رگولاتوری و شرکت‌های ارائه دهنده اینترنت مهلت می‌دهد تا وضع را اصلاح کنند وگرنه شخصاً به این موضوع ورود پیدا خواهد کرد.
او این ضرب الاجل را با تاکید خاصی بیان کرده و تاکید کرده بود که در زمینه حق‌الناس هیچ تعارف و خط قرمزی وجود ندارد.