خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

یکشنبه، 25 خرداد 1404
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

مرکز مشاوره تلفنی 1480 بهزیستی البرز افتتاح شد

تسنیم | استان‌ها | چهارشنبه، 07 شهریور 1403 - 17:52
مدیرکل بهزیستی استان البرز از افتتاح مرکز مشاوره تلفنی 1480 بهزیستی استان البرز خبر داد.
مشاوره،تلفني،ارائه،بهزيستي،مشكلات،1480،البرز،گيرندگان،اختلال ...

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج صبح امروز همزمان با هفته دولت مرکز مشاوره تلفنی 1480 بهزیستی البرز با حضور مسئولان استانی و کشور در کرج مورد بهره برداری قرار گرفت.
وجیهه محمدی فلاح مدیر کل بهزیستی استان البرز با اعلام این مطلب گفت: این مرکز با اعتباری بالغ بر 15میلیارد ریال جهت رفاه حال شهروندان و پاسخ به نیازهای ایشان و همچنین ایجاد دسترسی آسان و رایگان و ارتقا سطح سلامت روان افراد جامعه از طریق ارائه مداخله های دربردارنده در ساختمان جدید و با تعداد 10 کابین راه اندازی شده است.
وی افزود: در این مرکز مشاوران به منظور ارائه خدمات مشاوره، راهنمایی و ارجاع در زمینه پیشگیری از اختلالات و مشکلات روانی اجتماعی و ارتقای سلامت روان تماس گیرندگان به ارائه مشاوره روانشناختی به صورت تلفنی می پردازند.
محمدی فلاح با اشاره با تاکید برنامه هفتم توسعه کشور بر خدمات مشاوره عنوان کرد: این خدمات با هدف کاهش آسیب‌های اجتماعی و پاسخ به نیازهای مشاوره‌ای در زمینه اختلالات روانشناختی و مشکلات فردی و خانوادگی در جهت ارتقای سطح سلامت روان آحاد جامعه ارائه می شود.
مدیرکل بهزیستی استان البرز افزود: طی 5 ماهه سال جاری 20 هزار مشاوره تلفنی رایگان از طریق خط تلفنی 1480 ارائه شده است.
وی اضافه کرد: بیشترین فراوانی مشاوره‌ها به ترتیب مربوط به اختلالات افسردگی، اضطراب، کودک و نوجوان، مشکلات فردی و بین فردی و مشکلات با همسر بوده است.
مدیرکل بهزیستی استان البرز با اشاره به اینکه همه تماس‌های مردمی با خط صدای مشاور 1480، محرمانه و امن است، اظهار کرد: همه مشاوران به رعایت اصول رازداری و محرمانه تلقی کردن اطلاعات تماس گیرندگان متعهد هستند و با توجه به تنوع تماس‌گیرندگان و گوناگونی مشکلات آن‌ها، گاها ضرورت دارد که برای دریافت راهنمایی و خدمات روان‌شناختی و مشاوره مناسب، تماس گیرندگان به مراکز مشاوره حضوری و سایر منابع حمایتی متناسب ارجاع داده شوند.
این‌مسئول گفت: سامانه صدای مشاور بهزیستی با خط تلفنی 1480 برای مشاوره غیرحضوری و تلفنی همه روزه حتی روزهای تعطیل از ساعت 8 صبح الی 24 به صورت رایگان مشاوره کاملاً تخصصی ارائه می‌دهد.
انتهای پیام/