مهدی بهنامنیا با سپاهان تمدید کرد
مهر
|
استانها
|
دوشنبه، 05 شهریور 1403 - 17:56
اصفهان - مهدی بهنامنیا، ملیپوش فصل گذشته تیم هندبال سپاهان قرارداد خود را تمدید کرد.
به گزارش خبرنگار مهر، مهدی بهنامنیا، ملیپوش اصفهانی هندبال کشورمان که فصل گذشته در جمع طلاییپوشان حضور داشت، قرارداد خود را با سپاهان تمدید کرد.
بهنامنیا که ۲۵ ساله است و در پست پخش بازی میکند، در فصل گذشته مسابقات لیگ برتر به عنوان یکی از ۳ بازیکن برتر این پست انتخاب شد.
گفتنی است با تمدید بهنامنیا و اضافه شدن کامیار طاهری، سپاهانیها ۲ ملیپوش و ۲ بازیکن برتر لیگ گذشته در پست پخش توپ را برای فصل جدید در اختیار خواهند داشت.