خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

یکشنبه، 07 تیر 1405
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

ساعت کاری در استان بوشهر کاهش یافت

مهر | استان‌ها | جمعه، 26 مرداد 1403 - 23:52
بوشهر- معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار بوشهر گفت: ساعت کاری ادارات استان بوشهر در روز شنبه کاهش یافت.
استان،بوشهر،واحدهاي،برق،كاري

اصغر جعفری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: افزایش دمای هوا باعث افزایش مصرف برق می‌شود و با توجه به استقرار گرما و شرجی در استان بوشهر مصرف برق افزایش یافته است.
وی اضافه کرد: بر همین اساس و بنا به تدبیر ستاد مدیریت بحران استان بوشهر، ساعت کاری ادارات استان بوشهر در روز شنبه ۲۷ مرداد از ساعت ۶ صبح تا ۱۱ خواهد بود تا شاهد کاهش مصرف برق در استان باشیم.
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار بوشهر با بیان اینکه واحدهای ستادی بانک‌های استان شامل این مصوبه می‌شوند، افزود: ساعت کاری شعب بانک‌ها توسط کمیسیون هماهنگی بانک‌های استان تعیین می‌شود.
وی افزود: واحدهای عملیاتی دستگاه‌های خدمات‌رسان، بخش‌های اجرایی و خدمات شهرداری‌ها و واحدهای عملیاتی دستگاه‌های اجرایی موضوع ماده ۱۲ قانون گمرکی مشمول این کاهش ساعات کاری نمی‌شوند.