خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

یکشنبه، 15 تیر 1404
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

نگاهی به کمپین نوشابه‌گازدار لیموناد سن ایچ

اعتماد | همه | چهارشنبه، 24 مرداد 1403 - 10:45
در امتداد روزهای گرم تابستان شاهد کمپینی از نوشابه‌گازدار لیموناد سن ایچ هستیم که بیلبوردهای آن در سطح شهرهای ایران به چشم می‌خورد.
محصول،ليموناد،ايچ،سن،كمپين،آبميوه،حس

کد خبر: 671195 | ۱۴۰۳/۰۵/۲۴ ۱۰:۴۱:۵۱
شرکت عالیفرد (سن ایچ) کمپین تابستانه لیموناد خود را با شعار " این لیموناد میمونه به یاد" از مردادماه آغاز کرده است.
چرایی این کمپین در پی افزایش "آگاهی از محصول" در این روزهای پر حرارت تابستان است.به گزارش روابط‌عمومی سن ایچ، این برند بر پایه نوآوری در سبد محصولات خود و نیاز مشتریان، محصول لیموناد را برای خلق تجربه‌ای متفاوت برای دوستداران و مخاطبان خود تولید کرده است.
از نکات مهم و قابل‌توجه در این محصول، استفاده ازطعم‌دهنده طبیعیفرموله شده توسط شرکت عالیفرد (سن ایچ) است که حس طبیعی بودن و جذابی به آن می‌دهد.
استفاده از حجم مناسبگازکربنیک در محصول باعث ایجاد احساس تازگی مطلوبی در مصرف‌کنندهمی‌نماید که به کمک بالانس دقیقی که بین ترشی و شیرینی در این محصول ایجاد شده، در مجموع پس از نوشیدن آن،احساس خوشایندی برای فردایجادمی‌نماید.
نوشابه‌گازدار لیموناد سن ایچ، تلاش بر تصویر لحظه‌ای شاد، حس تازه شدن در بین شلوغیروزانه و هیاهوی پر جنب‌وجوش دنیای مخاطب خود دارد.
سنایچ از برندهایی است که در زمینه تولید و صادرات آبمیوه و شربت به چهارگوشه جهان پیش‌گاماست و طینیم‌قرن حضور خود در بازار آبمیوه و نوشیدنی، با استفاده از تکنولوژی روز، مواد اولیه باکیفیت، میوه‌های مرغوب در کنار بکارگیری نیروهای متخصص و ماهر، توانسته همواره محبوبیت خود را در بازارهای داخلی و خارجی حفظ کند.