خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

سه شنبه، 06 خرداد 1404
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

وضعیت پاسخگویی سامانه ۲۰۲۰مخابرات منطقه قم بررسی شد

ایسنا | اقتصادی | چهارشنبه، 29 خرداد 1398 - 23:46
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران با حضور در مرکز ۲۰۲۰ مخابرات منطقه قم ، ضمن گفتگو با مشتریان و پاسخگویان، نحوه پاسخگویی و میزان رضایت مردم را بررسی کرد.
مشتريان،پاسخگويي،مخابرات،پاسخگويان،تماس،مركز،شركت،رضايت،ايرا ...

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران با حضور در مرکز ۲۰۲۰ مخابرات منطقه قم ، ضمن گفتگو با مشتریان و پاسخگویان، نحوه پاسخگویی و میزان رضایت مردم را بررسی کرد.
به گزارش ایسنا به نقل از اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت مخابرات ایران، مهندس سید مجید صدری از بخش‌های مختلف مرکز پاسخگویی ۲۰۲۰ مخابرات منطقه قم بازدید و مهارت، تسلط و نحوه عملکرد پاسخگویان را بررسی و با تعدادی از مشتریان گفتگو کرد.
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران گفت: در پی دستور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات مبنی بر ارتقا سامانه‌های پاسخگویی در دو هفته، اقدامات زیر انجام شده است که می‌تواند در تحقق مشتری مداری و رضایت ایشان مؤثر باشد.
برگزاری دوره آموزش فنی ارتباط با مشتری برای کارکنان مراکز تماس
فراهم کردن امکان انتقال تماس از تهران به سایر استان‌ها و برعکس
راه اندازی امکان پاسخگویی به مشتریان از طریق وب و پنل دسترسی مشتریان در نشانی ADSL.TCI.ir
استاندارد سازی سیستم‌ها ، مکان و تعداد پاسخ هر پاسخگو در زمان انجام کار
بازنگری در شاخص‌های ارزیابی پاسخگویان و نظرسنجی از مشتریان به صورت نمونه گیری شد.
پاسخگویی بلافاصله بعد از تماس و کاهش زمان انتظار پاسخگویی
مهندس صدری با اشاره به نقش پاسخگویان در میزان رضایت مردم گفت: ما وظیفه داریم برای این دسته از کارکنان انگیزه کافی ایجاد کنیم و لذا با تبدیل قراردادها از نفر روز به تعداد تماس، علاوه بر پرداخت حقوق برابر قانون کار، به پاسخگویان برتر حقوق و دستمزد اضافه پرداخت خواهد شد.
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران تجمیع مرکز تماس از ۳۱ مرکز به ۷ مرکز و فراهم کردن امکانات نظارتی متمرکز و دسترسی کامل را از برنامه‌های آینده این شرکت برای پاسخ به انتظارات وزیر محترم اعلام کرد و ادامه داد برای نظارت سازمان تنظیم مقررات دسترسی‌های نظارتی در نظر گرفته شده است.
وی در پایان گفت: امیدواریم با این اقدامات و برنامه‌های آتی پیش رو رضایت مشتریان عزیز و وزیر محترم حاصل شود.
انتهای پیام