خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

پنجشنبه، 04 تیر 1405
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

اسرائیلی‌ها در داخل تهران و ایران شبکه نفوذ دارند؛ باید درباره آقای هنیه سطح حفاظت دقیق‌تر و منطقی‌تر رعایت می‌شد

اعتماد | همه | یکشنبه، 14 مرداد 1403 - 11:16
یک عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: این‌ها (اسرائیلی‌ها) در داخل تهران و ایران شبکه نفوذ دارند؛ زیرا ایران کشور بزرگی است و اسرائیلی‌ها عناصر شروری در ایران دارند که با آن‌ها همکاری دارند و در شبکه موساد خودشان را تعریف کرده‌اند.
ايران،هنيه،اسماعيل،شهادت

یک عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: این‌ها (اسرائیلی‌ها) در داخل تهران و ایران شبکه نفوذ دارند؛ زیرا ایران کشور بزرگی است و اسرائیلی‌ها عناصر شروری در ایران دارند که با آن‌ها همکاری دارند و در شبکه موساد خودشان را تعریف کرده‌اند.
کد خبر: 669859 | ۱۴۰۳/۰۵/۱۴ ۱۱:۰۱:۱۵
ابوالفضل ظهره‌وند عضو کمیسیون امنیت ملی درباره به شهادت رساندن «اسماعیل هنیه» در ایران توسط رژیم صهیونیستی گفت: اقدام تروریستی آمریکا و اسرائیل در به شهادت رساند اسماعیل هنیه قطعا اقدامی کاملا برخلاف مناسبات بین‌المللی و کنوانسیون‌های جهانی است که امروز مورد توافق کشورهاست، آن هم در شرایطی که بزرگترین همایش یا گردهمایی مقامات عالی رتبه در ایران انجام صورت گرفت.
به گزارش ایلنا، بخش هایی از گفت و گوی ظهره وند را در ادامه می خوانید: