سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

مردم کدام مناظره را بیشتر تماشا کردند؟

آفتاب | فرهنگی و هنری | شنبه، 02 تیر 1403 - 17:48
مدیرعامل تلویزیون تعاملی تلوبیون آمار بازدید سه مناظره اخیر را اعلام کرد و معتقد است که عدد بالای ۱۵۰ هزار بازدید همیشه مربوط به فوتبال یا رویداد‌های خاص ورزشی بوده است که در ارتباط با مناظره‌های اخیر برابری می‌کند.
عدد،مناظره،مصرف،محتوا،بازديد،تلويزيون،تعاملي،خورشيدي،محتواي

مردم کدام مناظره را بیشتر تماشا کردند؟
مدیرعامل تلویزیون تعاملی تلوبیون آمار بازدید سه مناظره اخیر را اعلام کرد و معتقد است که عدد بالای ۱۵۰ هزار بازدید همیشه مربوط به فوتبال یا رویداد‌های خاص ورزشی بوده است که در ارتباط با مناظره‌های اخیر برابری می‌کند.
احمد خورشیدی، مدیرعامل تلویزیون تعاملی تلوبیون با حضور در برنامه «زمانه» با اجرای المیرا شریفی مقدم در پاسخ به اینکه آیا داده‌هایی وجود دارد که نشان دهد کدام مناظره پربیننده‌تر بوده است، توضیح داد: ما در طی ۱۲ ساعت اخیر حدود دو میلیون مخاطب داشته‌ایم که برای دیدن کل محتوا به تلوبیون مراجعه کردند و عدد پیک مناظره که کاربران زیادی را با خود به همراه داشته عدد ۱۳۷ هزار، ۱۴۵ هزار و ۱۷۳ هزار هست که مربوط به مناظره سوم است که مخاطبان به صورت زنده مراجعه می‌کردند و این عدد، عدد خوبی است و معادل جذابیت یک فوتبال خوب است.
همیشه پیک‌های ورزشی اینقدر مخاطب داشته و عدد بالای ۱۵۰ هزارتا مربوط به فوتبال یا رویداد‌های خاص ورزشی بوده است.
این عدد در مورد پخش همزمان است و درمورد آرشیو بیشتر هم می‌شود.
خورشیدی در پاسخ به اینکه از میان شبکه‌های اجتماعی کدام شبکه در این مدت بازدید زیادی داشته است؟
اظهار کرد: قاعدتا شبکه‌های اجتماعی بازدید‌های زیادی دارند، در بین این‌ها اینستاگرام بازدید زیادی دارد و درصدی از مصرف محتوا در آنجا اتفاق می‌افتد.
پیام‌رسان‌های داخلی هم همین‌طور.
مصرف محتوای نامزد‌ها به صورت دقیقه هست، اما از نظر مصرف محتوا در تلوبیون هم اختلاف مصرف سه نامزدی که در نظرسنجی‌ها بالاتراند زیاد نیست و اعدادی که مصرف می‌شود نشان می‌دهد خیلی به هم نزدیک است و خب به هر حال هر کسی که بیشتر تولید محتوا داشته و جدی‌تر وارد این عرصه شده قاعدتا مصرفشان هم بیشتر شده است.
وی افزود: با پایان مناظره قطعات و ویدئو‌های نامزد‌ها به لحظه در کانال‌ها ارسال و به صورت سه مدل توزیع می‌شود و در ادامه داده کاوی اینکه در فضای مجازی چه بر محتوای یک نامزد گذشته به ستاد‌ها ارائه می‌شود و همچنین در تلوبیون موجود است.
خورشیدی با اشاره به حضور نامزد‌ها در استودیوی تبلیغاتی تلوبیون هم یادآور شد که تاکنون پنج نامزد در این استودیو حاضر شده‌اند و حدود ۸۱ مرتبه پخش زنده صورت گرفته است.
این استودیو‌ها ۲۴ ساعته در اختیار نامزدهاست و ساعت مشخصی ندارد.
وی افزود: نامزد‌ها ۴۶ قسمت تولید محتوای اختصاصی و ۴۶ قسمت هم پخش همزمان با آنتن داشته‌اند.
این استودیو‌های اختصاصی یک فرایند جدید را در اختیار نامزد‌های انتخاباتی قرار داده تا بتوانند تمام آنچه که در فضای مجازی و چه در تلویزیون نیاز هست پخش شود، را پخش کنند.
مدیرعامل تلویزیون تعاملی تلوبیون با بیان اینکه وبسایت تلوبیون ۵۲ میلیون کاربر سالانه دارد، گفت: بحث رجوع مردم از موتور‌های جست‌و جو یک بحث جدی است.
در اینجا این امکان به نامزد‌ها داده می‌شود که خودشان را در معرض موتور‌های جست و جو قرار بدهند.