خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

پنجشنبه، 03 آبان 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

کندوان پاکسازی و آماده تردد شد

تسنیم | استان‌ها | جمعه، 25 خرداد 1403 - 21:12
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران از پاکسازی کامل محور کندوان پس از 20 ساعت تلاش تمام دستگاه های اجرایی ستاد مدیریت بحران این استان و آمادگی تردد این محور خبر داد.
محور،سيلاب،پاكسازي،منطقه،كندوان،شب

حسن جهانیان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در آمل با اشاره به آخرین وضعیت کندوان پس از سیلاب شب گذشته گفت: شب گذشته محور کندوان به دلیل بارندگی در ارتفاعات با سیلاب شدید مواجه شد که این سیلاب مسدود شدن منطقه دزدبن در این محور را به دنبال داشت.
وی افزود: نیروهای راهداری به محض سیلاب به منطقه مورد نظر اعزام و فعالیت خود را برای پاکسازی و بهسازی محور از ساعت 20 شب پنجشنبه بیست‌وچهارم خرداد شروع کردند.
مدیرکل راهداری حمل و نقل جاده‌ای مازندران تصریح کرد: پاکسازی منطقه تا چهار و نیم صبح امروز ادامه داشت و نیروها برای یک ساعت به منظور توانمندی در کار و رعایت ایمنی به استراحت پرداختند و پس از آن ادامه کار را دستور کار قرار دادند.
جهانیان با بیان اینکه پاکسازی کامل منطقه آسیب‌دیده سیلاب ساعت 18 عصر امروز انجام شده است، افزود: هم‌اکنون محور آماده برای تردد است و در صورت تاییدیه پلیس راهور کشور این محور زیر بار تردد قرار می‌گیرد.
وی از به‌کارگیری دو اکیپ در شمال و جنوب محور جهت عملیات پاکسازی خبر داد و گفت: همه نیروهای امداد جاده‌ای محور کندوان به تعداد نفر به همراه 15 دستگاه خودروی سنگین و سبک برای این محور به کار گرفته شد.
انتهای پیام/