خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

چهارشنبه، 02 آبان 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

برنامه «صف اول» با حضور حجت الاسلام پورمحمدی آغاز شد

مشرق | سیاسی | جمعه، 25 خرداد 1403 - 18:55
حجت الاسلام‌والمسلمین مصطفی پورمحمدی نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در برنامه «صف اول» حضور یافت.
توضيح،برنامه،دادستان،خرداد،پيروزي،امام،انقلاب،آغاز

به گزارش مشرق، برنامه انتخاباتی حجت الاسلام «مصطفی پور محمدی» نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در برنامه «صف اول» از شبکه خبر آغاز شد.
پورمحمدی در ابتدای برنامه درباره سوابق انقلابی و مبارزاتی در نهضت اسلامی پیش از پیروزی توضیح داد و گفت: در روزهای نزدیک به پیروزی انقلاب عضو ستاد استقبال امام (ره) بودم.
بعد از پیروزی انقلاب در خرداد ماه ۱۳۵۸ در یک دوره آموزش تشکیلات اداری و نظامی زیر نظر شهید آیت الله بهشتی و شید باهنر شرکت کردم؛ ۲۴ شهریور ۱۳۵۸ به عنوان کارمند دادستانی در تهران آغاز به کار کردم؛ اوایل زمستان ۱۳۵۸ به عنوان دادستان مسجد سلیمان به خوزستان اعزام شدم.
تااینکه در شهریور ۱۳۵۹ جنگ آغاز شد.
وی گفت: تا خرداد ۱۳۶۰ در خوزستان بودم تا اینکه در ۶ و ۷ و ۸ تیرماه حادثه تروریستی اتفاق افتاد به تهران آمدم پس از آن در خرداد ۱۳۶۱ دادستان مشهد و بعد از آن دادستان کل استان خراسان رضوی شدم.
پورمحمدی پیش از توضیح دیدگاه‌ها و برنامه های خود، از گزارش یک پرونده بازرسی در زمان حیات حضرت امام توضیح داد که منجر به صدور فرمان هشت ماده ای امام (ره) شد، و درباره فعالیت های خود در وزارت کشور در دولت های مختلف پس از انقلاب اسلامی از وزارت اطلاعات، وزارت کشور و سازمان بازرسی کل کشور توضیح داد.
در حال تکمیل