خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

چهارشنبه، 02 آبان 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

کاندیدای اصلح باید در مرزبندی دشمنان صراحت داشته باشد

تسنیم | استان‌ها | جمعه، 25 خرداد 1403 - 18:31
نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه گفت: کاندیدای اصلح باید در مرزبندی دشمنان اسلام صراحت داشته باشد و با ملت ایران رئوف و مهربان باشد.
اسلامي،كرمانشاه،شهادت،شهيد،امام،روز،غفوري،رئيسي،زائران،انقلا ...

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمانشاه، حجت‌الاسلام حبیب‌الله غفوری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته کرمانشاه اظهار داشت: همان طور که مسافر به زاد و توشه نیاز دارد سفری بزرگتر و عظیم‌تر از سفر آخرت وجود ندارد و توشه این سفر باید تقوا باشد.
وی با بیان اینکه بهشت و جهنم ساخته دست خود انسان است و این اعمال صالح و اعمال زشت است که این شرایط را برای ما فراهم می‌کند عنوان کرد: با اعمال خود در این دنیا آخرت خود را می‌سازیم و بازگشت همه ما به سوی خدا است.
امام جمعه کرمانشاه با اشاره به اینکه 26 خرداد ماه سالروز شهادت یاران شهید نواب صفوی است گفت: روز 27 خرداد ماه سالروز شهادت مسلم ابن عقیل و روز عرفه است و سالگرد شهادت جمعی از زائران در کنار حرم امام رضا (علیه‌السلام) و 30 خرداد ماه سالگرد شهادت شهید چمران به عنوان نابغه جهان است.
غفوری با بیان اینکه روز عرفه روز دعا و نیایش است بیان کرد: خداوند در ابتدا به زائران اباعبدالله الحسین(ع) و بعد به زائران حج نگاه دارد و بر این اساس زیارت امام حسین (ع) ثواب زیادی دارد.
وی گفت: ما در شرایط بسیار حساس تاریخی انقلاب اسلامی ایران قرار گرفتیم و اقتدار جبهه اسلامی و گروه‌های مقاومت زبانزد خاص و عام است و تزلزل در جبهه ظالمین به وضوح به چشم می‌خورد.
نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه با اشاره به اینکه با شهادت آیت‌الله رئیسی و همراهان ایشان ملت ایران امتحان سختی داشتند گفت: اکنون هم با نزدیک شدن انتخابات ریاست جمهوری ملت باید با بصیرت به کاندیدایی رأی دهند که راه شهید خدمت را ادامه دهند.
غفوری با بیان اینکه کاندیداها و طرفداران آن‌ها باید اخلاق و شئونات اسلامی را رعایت کنند افزود: دروغ‌گویی در این زمینه حرام شرع است و دشمنان هم به دنبال شایعه‌سازی و دروغ پراکنی هستند و از این توطئه باید با بصیرت انقلابی عبور کنیم.
وی با بیان اینکه تبلیغات انتخابات باید بر مدار شرع و اخلاق باشد و مردم در انتخاب اصلح ملاک‌های مدنظر رهبر معظم انقلاب اسلامی را در نظر بگیرند بیان کرد: کاندیدای اصلح باید در مرزبندی دشمنان اسلام صراحت داشته باشد و با ملت ایران رئوف و مهربان باشد.
امام جمعه کرمانشاه با اشاره به اینکه به تعبیر مقام معظم رهبری شهید رئیسی مرد خدمت، انقلابی و مظهر ارزش‌های اسلامی بود گفت: شهید رئیسی مرد صفا بود و حتی با مخالفان خود هم با اخلاق اسلامی رفتار می‌کرد و ما در مدیریت کشور به یک مدیر قوی و انقلابی نیاز داریم و باید قوی‌ترین شخص را از لحاظ مدیریت اقتصادی و سیاسی، فرهنگی و اجتماعی انتخاب کنیم.
انتهای پیام/