خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

چهارشنبه، 02 آبان 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

باران ‌تا 3 روز آینده کردستان را در بر می‌گیرد - تسنیم

تسنیم | استان‌ها | پنجشنبه، 24 خرداد 1403 - 15:31
مدیرکل هواشناسی کردستان از بارش باران، رعد و برق و کاهش کیفیت هوا ناشی از گرد و خاک در طول سه روز آینده در استان خبر داد.
استان،سامانه،روز،صديقي،هواشناسي،سنندج،كردستان

رحیم صدیقی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در سنندج از ورود سامانه جدید بارشی به کردستان خبر داد و اظهار داشت: در سه روز آینده شرایط برای رشد ابرهای همرفتی و رخداد بارش‌های رگباری و کوتاه مدت در سطح استان فراهم است.
وی با اشاره به اینکه در طول این مدت بارش‌ها غالباً برای ساعت بعداظهر و شب پیش‌بینی می‌شود، افزود: همزمان با ورود این سامانه رگبار باران همراه با رعد و برق، امکان بارش تگرگ، آبگرفتکی معابر و سیلابی شدن موقت مسیل‌ها و رودخانه‌ها و وزش باد شدید و گردوخاک در انتظار است.
مدیرکل هواشناسی استان کردستان گفت: بیشترین منطقه اثر این سامانه در روز پنج‌شنبه در بانه، بیجار، زرینه، سقز، هزارکانیان، نساره، قروه و سرق سنندج و در روز جمعه نیمه شمالی، شرقی و ارتفاعات استان خواهد بود.
وی از صدور هشدار سطح زرد هواشناسی در استان خبر داد و عنوان کرد: همچنین احتمال مجدد کاهش کیفیت هوا به ویژه در نیمه شرقی استان وجود دارد.
صدیقی درباره وضعیت دما اظهار کرد: در طول 24 ساعت گذشته قاملو با 8 درجه حداقل و سلین با 39.2 درجه بیشترین گرما را داشته است.
انتهای پیام/481/