خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

چهارشنبه، 02 آبان 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

ورزش یزد؛ پیشرو در سلامت و نشاط اجتماعی

تسنیم | استان‌ها | پنجشنبه، 24 خرداد 1403 - 15:31
معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای کشور، بر اهمیت نقش ورزش در جامعه و تلاش های گسترده در حوزه ورزش تاکید کرد و از ورزش یزد به عنوان پشیرو در سلامت و نشاط اجتماعی نام برد.
ورزش،يزد،كشور،استان،نشاط،ورزشي،مسئولان،تاكيد،همدلي،سلامت،اهميت

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یزد، سید محمد شروین اسبقیان، صبح امروز در نشستی با مسئولان و روسای هیات‌های ورزشی استان یزد گرامیداشت شهید خدمت آیت‌الله رئیسی و همراهانشان، به حضور پیشتازانه جامعه ورزش در همه عرصه‌ها اشاره کرد و اظهار داشت: کوهنوردان، موتورسواران و آفرودسواران، اولین کسانی بودند که به منطقه حادثه بالگرد رییس‌جمهور شهید رسیدند؛ جامعه ورزش همواره در کنار مردم بوده و در انتخابات نیز حضور پرشوری خواهد داشت.
وی انگیزه‌های مسئولان ورزش استان یزد را بسیار روحیه‌بخش توصیف کرد و افزود: تلاش متولیان ورزش برای ایجاد سلامت و نشاط در میان مردم قطعا بخشی از عبادت است و اجر و پاداش الهی را به همراه دارد.
اسبقیان همچنین به مفاخر ورزش استان یزد، از جمله پورسلمان رئیس فدراسیون شمشیربازی، اشاره و خاطرنشان کرد: حرکت مجموعه ورزش یزد رو به رشد است و صعود نماینده فوتبال یزد به لیگ برتر باعث شور و نشاط و تحرک بیشتر یزدی‌ها خواهد شد.
وی با تاکید بر اهمیت ترویج ورزش همگانی در نقاط مختلف کشور، ورزش را ابزاری قدرتمند برای اتحاد و همدلی بیشتر جوامع و شهرها دانست و بر اهمیت مدیریت صحیح ورزش تاکید کرد.
اسبقیان یکی از اقدامات موثر در این دوره مدیریت ورزش کشور را تدوین سند آمایش سرزمینی و برنامه ملی پیشرفت ورزش کشور دانست و افزود: هر دو این برنامه‌ها مکمل یکدیگر هستند و به توسعه پایدار ورزش کشور کمک می‌کنند.
معاون وزیر ورزش همچنین به تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام ورزش کشور اشاره کرد و گفت: خوشبختانه در این مدت بسیاری از طرح‌های معطل‌مانده ورزش کشور به بهره‌برداری رسید.
وی در پایان تاکید کرد: دغدغه‌ها و مشکلات ورزش کشور را درک می‌کنیم و تلاش داریم با همدلی و همکاری این مشکلات را از پیش رو برداریم.
این نشست با حضور جمعی از مسئولان و فعالان ورزشی استان یزد برگزار شد و موضوعات مهمی در حوزه ورزش و فعالیت‌های مربوط به آن مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
از جمله محورهای اصلی این نشست، تاکید بر نقش ورزش در ایجاد سلامت و نشاط اجتماعی، توسعه زیرساخت‌های ورزشی و همچنین تقویت همبستگی و همدلی میان جامعه ورزشی و عموم مردم بود.
با توجه به اهمیت و جایگاه ویژه ورزش در سلامت عمومی و نشاط اجتماعی، انتظار می‌رود که تلاش‌های مسئولان ورزش در استان یزد و دیگر نقاط کشور به ثمر نشیند و شاهد پیشرفت‌های بیشتری در این حوزه باشیم.
انتهای پیام/781