خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

چهارشنبه، 02 آبان 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

آغاز تحویل نهضت ملی مسکن فرهنگیان و کارگران در یزد

تسنیم | استان‌ها | پنجشنبه، 24 خرداد 1403 - 15:12
مدیرکل راه و شهرسازی استان یزد از تحویل قریب الوقوع واحدهای مسکن فرهنگیان و کارگران در این استان خبر داد.
مسكن،يزد،خواجه،تكميل،تحويل،فرهنگيان،كارگري،واحدهاي،پروژه

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یزد، احسان خواجه رضائی صبح امروز در بازدید از واحدهای مسکن کارگری و فرهنگیان یزد که در قالب طرح نهضت ملی مسکن در حال اجرا است، با تاکید بر تعهد دولت به تکمیل پروژه‌های مسکن در زمان مشخص شده، اظهار داشت: برنامه‌ریزی‌ها به گونه‌ای است که هیچ‌گونه تأخیری در تحویل این واحدها رخ ندهد.
خواجه رضایی اعلام کرد: برای فرهنگیان 240 واحد مسکونی پیش‌بینی شده که فاز اول این پروژه ظرف یک ماه آینده به متقاضیان اطلاع‌رسانی می‌شود و تحویل آن‌ها تا 45 روز آینده انجام خواهد شد.
مدیرکل راه و شهرسازی استان یزد در ارتباط با مابقی واحدهای این بخش گفت: تحویل فاز دوم این واحدها نیز در سه ماهه سوم سال جاری برنامه‌ریزی شده است.
وی همچنین به پروژه مسکن کارگری اشاره کرد و افزود: ساخت و تکمیل واحدهای مسکن کارگری با سرعت خوبی در حال انجام است و از بهمن ماه، هر ماه 100 واحد به متقاضیان تحویل داده می‌شود.
خواجه رضائی خاطرنشان کرد: در شهر یزد حدود 2 هزار زمین برای این پروژه تخصیص داده شده که از این تعداد، 600 واحد در حال ساخت و تکمیل هستند و برنامه اجرای آن در حال انجام است.
خواجه رضایی تاکید کرد: این اقدامات به منظور بهبود وضعیت معیشتی و ایجاد رفاه بیشتر برای اقشار مختلف جامعه از جمله فرهنگیان و کارگران انجام می‌شود.
وی همچنین از اهتمام دولت به تکمیل پروژه‌های مسکن در زمان مقرر خبر داد و افزود که تلاش‌ها برای تحقق اهداف توسعه‌ای استان به طور جدی ادامه دارد.
این برنامه‌ها نشان‌دهنده عزم جدی مسئولان برای رفع مشکلات مسکن در استان یزد و بهبود شرایط زندگی برای شهروندان است.
دولت با همکاری نهادهای مختلف و استفاده از تمامی ظرفیت‌ها، در تلاش است تا پروژه‌های مسکن را به موقع و با کیفیت به اتمام برساند.
انتهای پیام/781