خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

شنبه، 06 مرداد 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

فریاد قلعه‌نویی بر سر ملی‌پوشان و حضور مورایس در ورزشگاه - تسنیم

تسنیم | ورزشی | سه شنبه، 22 خرداد 1403 - 23:12
سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان در نیمه نخست بازی برابر ازبکستان چند باری به عملکرد شاگردانش اعتراض کرد.
ورزشگاه،هدايت،مهدي،فوتبال،ايران،ممبيني،دقايق،ازبكستان،تماشاگران

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، تیم‌های ملی فوتبال ایران و ازبکستان از ساعت 20:30 امشب (سه‌شنبه) در آخرین دیدار مرحله اول مقدماتی جام جهانی در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که بخشی از حواشی نیمه نخست آن به شرح زیر است:
* در دقایق ابتدایی نیمه نخست ضریب اشتباهات بازیکنان تیم ملی زیاد بود و باعث شد امیر قلعه‌نویی چند بار سر بازیکنانی چون شجاع خلیل‌زاده، محمدحسین کنعانی‌زادگان، سامان قدوس و ...
فریاد بزند.
* در دقایق پایانی نیمه اول به تعداد تماشاگران افزوده شد و چیزی نزدیک به 25 هزار نفر در ورزشگاه حضور داشتند و با شور و هیجان بازیکنان را تشویق می‌کردند.
* اعضای تیم فوتبال جوانان ایران با نشستن روی سکوهای پشت دروازه نظاره‌گر بازی هستند.
* مهدی تاج، هدایت ممبینی، میرشاد ماجدی، مهدی فروردین رئیس فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی، علی خضریان نماینده مجلس، ژوزه مورایس سرمربی پرتغالی سپاهان و مهدی آذربایجانی مدیرعامل این باشگاه نظاره‌گر دیدار ایران - ازبکستان هستند.
* در جایگاه خبرنگاران افرادی که فاقد آی دی کارت بودند به بیرون هدایت شدند.
* هدایت ممبینی دبیرکل فدراسیون فوتبال که به دلیل نداشتن آی‌دی کارت به او اجازه ورود به ورزشگاه داده نمی‌شد با تلاش زیاد و رایزنی بالاخره به جایگاه رفت.
* پس از پایان نیمه نخست، شماری از تماشاگران به تشویق ارونوف هافبک ازبکستانی پرسپولیس پرداختند.
انتهای پیام/