خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

شنبه، 06 مرداد 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

تله تفریحی منافقین برای پرکردن محل تجمع امسال در برلین!

مشرق | سیاسی | سه شنبه، 22 خرداد 1403 - 22:13
بر اساس شنیده ها نسرین عضو ارشد این تشکیلات، به رده های مسئول ابلاغ کرده تا تور تفریحی اروپا گردی به مقصد ترکیه برای مهاجران ایرانی و برخی کشورهای غرب آسیا برنامه ریزی کنند.
گروهك،آلمان،نفرات،منافقين،برلين،تجمع،حضور،ابلاغيه،الزام،مهاج ...

به گزارش گروه سیاست مشرق، سالهاست که برگزاری نشست سالانه ی گروهک تروریستی منافقین، در کشورهای مختلف اروپایی تحت فشار سرویس‌ های اطلاعاتی کشور میزبان به دلیل هشدارهای رسمی و جدی جمهوری اسلامی با مشکل مواجه شده است، حال این ‌بار نیز سران این گروهک، دست به دامان صدام و استخبارات جدید خود یعنی صدراعظم آلمان و سرویس اطلاعاتی BND آلمان برای صدور مجوز برگزاری نشست سالانه گروهک در برلین شده اند.
سران منافقین برای راه اندازی این تجمع و همچنین شلوغ شدن آن ابلاغیه هایی را به رده های سازمان اعلام کرده اند، بر اساس شنیده ها نسرین عضو ارشد این تشکیلات، به رده های مسئول ابلاغ کرده تا تور تفریحی اروپا گردی به مقصد ترکیه برای مهاجران ایرانی و برخی کشورهای غرب آسیا برنامه ریزی کنند.
طبق این سناریو قرار است نفرات جذب شده ابتدا به آلبانی انتقال داده شوند و در آنجا پاسپورت های این نفرات ضبط شود.
سپس به انها اعلام گردد که شرط عودت مدارک حضور در تجمع برلین می باشد!
گروهک تروریستی منافقین که پس از نشت اطلاعات برنامه خود در آلمان، ناچار به علنی کردن برنامه ۹ تیر خود شده، تمام ظرفیت سازمانی خود را برای جمع کردن نفرات به برلین معطوف کرده است.
آنها به غیر از ابلاغیه ی اشاره شده که در واقع نقض فاحش حقوق بشر است، چند ابلاغیه دیگر هم به نفرات و واحد های گروهک ارسال کرده اند :
ابلاغ به شرکت‌های پوششی اقتصادی و پولشویی منافقین در آلمان، ایتالیا، سوئد و بلژیک برای الزام به حضور نفرات و کارگران ذیل آن شرکتها در تجمع ۹ تیر برلین هماهنگی با گروه‌های تجزیه طلبی کردی و عربی، حزب کمونیست کارگری برای حضور در نشست گروهک الزام نفرات به تبلیغ تورهای سیاحتی آلمان گردی برای جذب مهاجرین اوکراینی، افریقایی، آسیایی و برخی مهاجران افغانستانی در نشست الزام تمام نفرات سازمان در اروپا و کانادا برای حضور در نشست برلین و هماهنگی برای دریافت مرخصی ابلاغ به نفرات آلمان برای جذب مهاجران اوکراینی، فلسطینی و حتی شهرک نشینان فراری اسرائیل پناهنده به آلمان برای حضور در تجمع با وعده سه روز اسکان و خوراک رایگان
تمام این اقدامات گروهک در حالی است که دولت آلمان که نقش صدام برای منافقین را ایفا می‌کند، هنوز برای این تجمع مجوزی صادر نکرده و اقدامات تبلیغاتی شدید گروهک نیز برای تحت فشار قرار دادن سرویس امنیتی و دولت آلمان به همین علت می باشد.
دولت آلمان از ابتدای دهه ۶۰ به عنوان یکی از اردوگاه ‌های پنهان و زیر زمینی منافقین شناخته می‌شود که میزبان ستاد اطلاعات این گروهک، گروه‌های تخلیه تلفنی گروهک و شورای موسوم به ملی مقاومت در برلین است.
مقامات سیاسی و امنیتی جمهوری اسلامی طی دو سال اخیر به طور واضح چه در رسانه‌ها و چه در جلسات با مسئولین سیاسی-امنیتی کشورهای میزبان منافقین و سایر گروهک‌های تروریستی بارها هشدار داده است که اگر موضوع ضد ایرانی میزبانی از تروریست‌های ضد نظام را پایان ندهند، جمهوری اسلامی به نحو مقتضی شخصا اقدام به حل این موضوع خواهد کرد.