خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

شنبه، 06 مرداد 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

کارگاه تولید شانه تخم‌مرغ اردستان کامل در آتش سوخت - تسنیم

تسنیم | استان‌ها | سه شنبه، 22 خرداد 1403 - 21:12
رئیس آتش نشانی اردستان، گفت: کارگاه تولید شانه تخم مرغ اردستان کامل در آتش سوخت.
محل،آتش،ايمني،حادثه،اردستان

حسین یزدانیان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کاشان، ضمن اشاره به آتش‌سوزی مهیب کارگاه تولی شانه تخم‌مرغ در اردستان، اظهار داشت: این آتش‌سوزی در ساعت 14:30 به مرکز 125 آتش‌نشانی اردستان اعلام شد که فورا همکاران به محل حادثه اعزام شدند.
وی با بیان اینکه حداکثر تجهیزات و امکانات اطفای حریق به محل حادثه اعزام شد، افزود: از آتش‌نشانی بادرود، زواره و نیروگاه درخواست کمک کردیم که به محل حادثه اعزام شدند و نسبت به اطفای حریق اقدام شد.
رئیس آتش‌نشانی و خدمات ایمنی اردستان با بیان اینکه حجم آتش بسیار زیاد بود، ابراز داشت: با توجه به حجم بالای آتش این کارگاه تولید شانه تخم‌مرغ به صورت کامل در آتش سوخت و سقف و دیواره‌های نیز سوخت.
وی با بیان اینکه علت آتش‌سوزی از سوی کارشناسان فنی در حال بررسی است، گفت: شعله‌های آتش از چندین جهت شعله‌ور شده بود و به همین دلیل حجم آتش در محل حادثه بسیاز زیاد بود و موجب آتش‌سوزی همه کارگاه شد.
یزدانیان با بیان اینکه کارفرمایان لازم است نکات ایمنی را در محل کار رعایت کنند، تصریح کرد: استفاده از تجهیزات ایمنی در محل کار از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و باید در زمینه تامین و تجهیز ایمنی به ویژه تجهیزات آتش‌نشانی اهتمام ورزند.
انتهای پیام/801/