خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

شنبه، 06 مرداد 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

نظارت بر روند چاپ تعرفه‌های انتخاباتی و آماده‌سازی دستگاه‌های احراز هویت

مشرق | سیاسی | سه شنبه، 22 خرداد 1403 - 21:06
معاون اجرایی و امور انتخابات شورای نگهبان و سخنگوی شورای نگهبان از روند چاپ تعرفه‌های انتخابات توسط وزارت کشور بازدید کردند.
نگهبان،چاپ،انتخابات،شوراي

به گزارش مشرق و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شورای نگهبان، محمدحسن صادقی‌مقدم عضو حقوقدان و معاون اجرایی و امور انتخابات شورای نگهبان و هادی طحان‌نظیف عضو حقوقدان و سخنگوی شورای نگهبان امروز از روند چاپ تعرفه‌های انتخابات توسط وزارت کشور بازدید کردند.
آن‌ها ابتدا در جریان اقدامات بخش طراحی تعرفه‌ها قرار گرفتند و سپس به بازدید از بخش‌های چاپ، صحافی و بسته‌بندی پرداختند و در گفتگو با مدیران و کارشناسان از امنیت تعرفه‌ها و کیفیت چاپ، اطمینان یافتند.
این بازدیدها به همراه جمعی از مدیران ستادی شورای نگهبان و وزارت کشور صورت گرفت که در بازدید از روند چاپ تعرفه‌های انتخابات، محسن اسلامی مدیرکل دفتر انتخابات وزارت کشور و سخنگوی ستاد انتخابات کشور نیز حضور داشت.
گفتنی است؛ ناظران شورای نگهبان نیز به صورت شبانه‌روزی بر فرآیندهای چاپ تعرفه‌های انتخاباتی و آماده‌سازی دستگاه‌های احراز هویت نظارت دارند.