خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

شنبه، 06 مرداد 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

اطلاع‌رسانی استان مرکزی در خدمت تبیین موفقیت‌های دولت باشد - تسنیم

تسنیم | استان‌ها | سه شنبه، 22 خرداد 1403 - 19:47
استاندار مرکزی در نخستین جشنواره روابط عمومی های استان مرکزی گفت: نظام اطلاع رسانی استان مرکزی باید در خدمت تبیین موفقیت های دولت باشد.
روابط،دولت،عمومي،حوزه،مركزي،جشنواره،شرايط،استان،سيزدهم،ارتقا ...

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک، فرزاد مخلص‌الائمه عصر امروز در نخستین جشنواره‌ روابط عمومی‌های استان مرکزی اظهار داشت: به تقدیر الهی دولت مردمی آیت‌الله رئیسی سه ساله تمام شد که به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی ضایعه غیر قابل جبران است و عملاً دولت و همه‌ ما در دولت سیزدهم فرصت تبیین موفقیت‌های دولت مردمی، خستگی‌ناپذیر، بدون توقف و تعطیلی را نداشتیم، حتی فرصتی برای دفاع از اقدامات دولت سیزدهم وجود نداشت و شاید به دلیل شرایط انتخابات خدمات دولت مورد هجمه دشمن قرار گیرد.
وی‌ افزود: تا روز انتخابات اگر روابط عمومی، روز تعطیلی داشته باشد و مدیری در منزل باشد در حق دولت جفا کرده است.
بنابراین نظام اطلاع‌رسانی استان باید در خدمت تبیین موفقیت‌های دولت باشد و هرگونه کوتاهی جفا در حق دولت است.
استاندار مرکزی تصریح کرد: مردم باید روابط عمومی‌ها‌ و‌ مدیران را در میدان مشاهده کنند، مدیران کل در کنار مدیران روابط عمومی باید در شرایط اضطرار از جیب خود هزینه کنند و بدون هیچ‌گونه وقفه‌ای اطلاع‌رسانی خدمات دولت سیزدهم ادامه پیدا کند و اجازه میدان‌داری به خناسان داده نشود.
محمد طالبی با اشاره به اهمیت اطلاع رسانی و جایگاه روابط عمومی‌ها اظهار داشت: موضوع اطلاع رسانی و بحث رسانه امروز جزو مقوله‌هایی است که بسیار تأثیرگذار و‌ مهم است و جزو مسائل جدی است که رهبر معظم انقلاب اسلامی بر این حوزه تأکیدات زیادی دارند و در بیشتر نشست‌ها بر حوزه اطلاع‌رسانی تذکر جدی دارند که طبیعتاً مخاطب وی روابط عمومی‌ها هستند.
بنابراین بحث اطلاع‌رسانی باید مورد توجه همه دستگاه‌های اجرایی استان قرار گیرد.
وی‌ افزود: روابط عمومی‌ها خالصانه و‌ مظلومانه، با سختی و با شرایط جنگی فعالیت می‌کنند که جای تقدیر دارد، در حوزه روابط عمومی باید به یک تفاهم جدی برسیم و دغدغه‌های این حوزه را مرور کنیم، هر ساله ارزیابی تمام روابط عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی براساس 100 شاخص انجام می‌شد و خروجی آن به جای اینکه انگیزه ایجاد کند گاهاً سبب بی‌انگیزه در روابط عمومی دستگاه‌ها می‌شد اما امسال مقرر شد برای ارزیابی روابط عمومی‌ها جشنواره برگزار شود و تلاش ما بر این بود شرایط برگزاری جشنواره فراهم شود.
رئیس شورای هماهنگی روابط عمومی استانداری مرکزی تصریح کرد: شرایط برگزاری جشنواره روابط عمومی‌ها مورد تأیید ما نیست، اما به عنوان نخستین جشنواره با هدف توانمندسازی و ظرفیت‌سنجی روابط عمومی‌ها برگزار می‌شود و تلاش ما بر این بود همه روابط عمومی‌ها در فضای جشنواره دیده شوند و‌ نقاط ضعف برطرف و به فضای خوب در حوزه روابط عمومی‌ها دست پیدا کنیم.
مدیرکل روابط عمومی استانداری مرکزی بیان کرد: استاندار مرکزی بدون استثنا در تمام جلسات شورای اداری بر موضوع اطلاع‌رسانی و‌ روابط عمومی تأکید داشتند، به همین منظور در جهت توانمندسازی نیروهای انسانی روابط عمومی‌ها، توسعه کار گروهی و کیفی گام‌ برداشتیم.
اکنون جایگاه روابط عمومی‌ها نیاز به ارتقا دارد و این مهم باید اتفاق بیفتد و ارتقا جایگاه روابط عمومی‌ها باید به عنوان یکی‌ از دغدغه‌های استان مطرح باشد و باید زیرساخت‌های لازم در این زمینه ایجاد شود، در این راستا باید اعتبار مناسب تخصیص پیدا کند تا شاهد ارتقا و پیشرفت در حوزه روابط عمومی‌ها شویم.
انتهای پیام/711/