خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

شنبه، 06 مرداد 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

آمادگی کامل قشم برای انتخابات ریاست جمهوری

تسنیم | استان‌ها | سه شنبه، 22 خرداد 1403 - 19:46
فرماندار شهرستان قشم با اشاره به اهمیت مشارکت مردم در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، از آمادگی کامل برای برگزاری این دوره از انتخابات در قشم خبر داد.
انتخابات،شعب،قشم،سيار،ثابت،برگزاري

محمد محمدحسینی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در قشم، با گرامیداشت یاد شهید خدمت آیت‌الله شهید رئیسی، اظهار داشت: تلاش‌های بسیاری برای برگزاری هر چه باشکوه‌تر این انتخابات در اقصی نقاط کشور از جمله قشم در دست انجام است.
وی با اشاره به برگزاری نشست‌های مختلف جهت انجام هماهنگی‌های لازم در برگزاری انتخابات، افزود: در خصوص شمار شعب ثابت و سیار هنوز در حال بررسی هستیم.
فرماندار قشم با بیان اینکه در انتخابات مجلس شورای اسلامی که در اسفندماه سال گذشته برگزار شد، 102 شعبه ثابت و سیار در این شهرستان فعال بود، گفت: شعب سیار اخذ رای همانند سال‌های گذشته با یک برنامه‌ریزی دقیق‌تر به نقاط جمعیتی که امکان حضور در پای صندوق‌های اخذ رای در شعب ثابت را ندارند، مراجعه خواهند کرد.
محمدحسینی خاطرنشان کرد: با بررسی بازخوردهای انتخابات چندماه قبل این آمادگی وجود دارد که برای افزایش مشارکت و دسترسی آسان‌تر مردم تعداد صندوق‌ها را افزایش دهیم یا جابه‌جایی شعب را در برنامه داشته باشیم.
وی با تاکید بر حفظ و صیانت از آرای مردم، افزود: با رعایت اصل بی‌طرفی، امانت‌داری، سلامت و امنیت در کنار ایجاد شور و شوق برای حضور حداکثری مردم در انتخابات تلاش خواهیم کرد.
انتهای پیام/7558/