خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

شنبه، 06 مرداد 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

اهل‌سنت خراسان شمالی حضوری پرشور در انتخابات خواهند داشت - تسنیم

تسنیم | استان‌ها | سه شنبه، 22 خرداد 1403 - 15:12
امام جمعه اهل سنت دهستان حصارچه راز و جرگلان خراسان شمالی، گفت: اهل سنت خراسان شمالی حضوری پرشور در روز هشتم تیرماه خواهند داشت، چرا که در اسلام به مشارکت در سرنوشت کشور اشاره شده و هیچ امری مهم تر از مشارکت در سرنوشت جامعه و یک کشور نیست.
كشور،خراسان،پاي،شمالي،امام،ايران،راحل،شهيد،جمهور،مشاركت،جامع ...

محمد آخوند پروانه در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بجنورد، با شاره به اینکه جامعه اهل‌سنت خراسان شمالی همانند گذشته پای آرمان‌های امام راحل هستند، اظهار داشت: ما جامعه اهل‌سنت خراسان شمالی اعم از روحانیون و سایر عموم مردم، هم پای برادران عزیز تشیع با انتخاب رئیس جمهوری لایق و توانمند در8 تیرماه صحنه‌ای باشکوه از وحدت ملی را به نمایش می‌گذاریم و به دشمنان این مملکت از جمله استکبار جهانی و صهیونیسم غاصب ثابت خواهیم کرد که همچنان پشتیبان این نظام و تابع رهنمودهای مقام معظم رهبری هستیم.
وی افزود: تک تک آحاد ملت ایران وظیفه دارند در این روز حماسی در پای صندوق‌های رأی حضور پیدا کرده و با انتخاب فردی لایق و اصلح در مهمترین مسئله کشور مشارکت کنند و یک بار دیگر دشمنان این مرز و بوم را ناامید و مأیوس کنند.
امام جمعه اهل سنت دهستان حصارچه راز و جرگلان خراسان شمالی، گفت: امروز همه مردم ایران این آزادگی و سربلندی کشور را مدیون امام راحل، شهیدان عزیز و هدایت‌های تحسین برانگیز مقام معظم رهبری هستند و ما باید به خاطر قدردانی و سپاس از زحمات امام راحل برای عزت و آزادگی بخشیدن به مسلمانان ایران، حضوری پرشکوه و پرشور در روز هشتم تیرماه داشته باشیم، چرا که در اسلام به مشارکت در سرنوشت کشور اشاره شده و هیچ امری مهم‌تر از مشارکت در سرنوشت جامعه و یک کشور نیست.
روحانی شاخص اهل سنت خراسان شمالی همچنین ضمن قدردانی از زحمات شهید جمهور، آیت‌الله رییسی، عنوان کرد: ما مردم منطقه قدردان همه اقدامات ایشان هستیم و از خداوند متعال برای ایشان آرزوی مغفرت داریم.
خادم الرضا(رضی الله عنهم) از ابتدا پر قدرت شروع کرد و از شرایط بحرانی کرونایی کشور را به ‌سلامت عبور داد.
آخوند پروانه در پایان، گفت: ایشان سعی کرد خلأهای اقتصادی دولت قبل را یکی یکی پر کرد، همچنین شهید جمهور، از زمان قبل از ریاست‌ جمهوری نیز پای کار بود و هیچ موقع متوقف نمی‌شد و واقعا ایشان مرد عمل بودند هم ملت ایران و هم دولت آینده باید ادامه دهنده راه شهید جمهور آیت‌الله رئیسی باشند و خستگی ناپذیری ایشان را الگوی خود قرار داده و با تمام قوا و با جدیت بیشتر به راه خود ادامه دهند.
انتهای پیام/