خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

شنبه، 06 مرداد 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

بهره مندی 474 روستای اردبیل از اینترنت پرسرعت

تسنیم | استان‌ها | سه شنبه، 22 خرداد 1403 - 15:12
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اردبیل گفت: چهار روستای بزرگ شهرستان اردبیل با پوشش 474 خانوار از اینترنت پرسرعت بهره مند شدند.
اردبيل،ارتباطي،استان،ارتباطات،سايت،اطلاعات،روستايي

شهریار سرداری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اردبیل اظهار داشت: راه‌اندازی چهار سایت ارتباطی در روستاهای قلیچی، وره‌نو، مادیه و عموقین شهرستان اردبیل انجام شد.
وی از بهره‌مندی 474 خانوار روستایی این شهرستان از اینترنت سیار پرسرعت خبر داد و تصریح کرد: در راستای توسعه ارتباطات روستایی استان، احداث و راه‌اندازی چهار سایت ارتباطی اپراتور ایرانسل واقع در دهستان سردابه و بخش مرکزی شهرستان اردبیل انجام و مورد بهره‌برداری مردم شریف قرار گرفت.
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اردبیل گفت: با ارتقای این سایت ارتباطی در مجموع جمعیتی بالغ بر یک‌هزار و 617 نفر به شبکه ملی اطلاعات متصل شدند.
سرداری افزود: هزینه راه‌اندازی این سایت که بالغ بر 168 میلیارد ریال بوده که از محل اعتبارات طرح خدمات عمومی اجباری(uso) وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات تأمین شده است.
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان اردبیل با تاکید بر تحقق عدالت ارتباطی در استان اردبیل بیان کرد: برقراری پوشش کامل تلفن همراه و ایجاد بستر مناسب برای استفاده از اینترنت پرسرعت در مناطق روستایی از اولویت کاری این اداره کل است و با پیگیری و پایش‌های متداوم همکاران، برای ارتقای وضعیت ارتباطی استان تلاش می‌شود.
انتهای پیام/132/.