خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

شنبه، 06 مرداد 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

استاندار بوشهر خواستار گسترش خدمات درمانی شد

تسنیم | استان‌ها | سه شنبه، 22 خرداد 1403 - 11:12
استاندار بوشهر با تأکید بر لزوم گسترش خدمات درمانی در استان گفت: توسعه تخت های بستری بیمارستان عسلویه، بازسازی و تجهیز بیمارستان کنگان و کلینیک تخصصی تأمین اجتماعی از مطالبات مهم حوزه های درمانی استان است.
بوشهر،بيمارستان،مطالبات،لزوم،پيگيري،بازسازي،تأكيد

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، احمد محمدی‌زاده صبح امروز در دیدار با سیدصولت مرتضوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به بیان برخی مشکلات و دغدغه‌های استان بوشهر در حوزه وزارت کار پرداخت و خواستار پیگیری و رفع مشکلات شد.
وی با تأکید بر لزوم گسترش خدمات درمانی در عسلویه اظهار داشت: توسعه بیمارستان نبی اکرم (ص) عسلویه از 36 تخت بیمارستانی به 64 تخت از مطالبات مهم مردم است که اقدامات ارزشمندی صورت گرفته و باید تداوم یابد.
استاندار بوشهر بر لزوم بازسازی بیمارستان کنگان تأکید کرد و افزود: بازسازی بیمارستان کنگان از مصوبات سفر رئیس جمهور شهید به استان بوشهر است و باید محقق شود.
بازسازی کلینیک تخصصی مبعث از مطالبات حوزه درمانی تأمین اجتماعی بوشهر است که نیازمند پیگیری و اهتمام جدی است.
محمدی‌زاده بر لزوم توسعه بخش قلب بیمارستان سلمان فارسی بوشهر تأکید کرد و یادآور شد: خرید دستگاه آنژیوگرافی و برخی تجهیزات مورد نیاز این بیمارستان از مطالبات این مجموعه است.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز خطاب به معاونین و مدیران زیرمجموعه این وزارتخانه، دستورات لازم برای پیگیری و رفع موارد طرح شده را صادر کرد.
انتهای پیام/190