خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

شنبه، 06 مرداد 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

جنایات صهیونیست‌ها با پشت‌گرمی آمریکا صورت می‌گیرد

باشگاه خبرنگاران | سیاسی | سه شنبه، 22 خرداد 1403 - 08:24
کارشناس مسائل بین‌الملل گفت: جنایات صهیونیست‌ها و نادیده گرفتن قطعنامه‌ها با پشت‌گرمی آمریکایی‌ها صورت می‌گیرد.
رژيم،زارعي،جنايات،صهيونيستي،ادامه،رفح،جعلي

زارعی:
اصغر زارعی کارشناس مسائل بین‌الملل در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان درباره جنایت‌های صهیونیست‌ها در گذرگاه رفح اظهار کرد: علی‌رغم اینکه حکم توقف جنایات جنگی رژیم جعلی صهیونیستی در فلسطین از طرف دیوان لاهه صادر شده است اما همچنان شاهد بی‌توجهی و عدم پایبندی این رژیم به تضمین‌های بین‌المللی هستیم.
وی ادامه داد: نادیده گرفتن قطعنامه‌ها با پشت‌گرمی آمریکایی‌ها صورت گرفته و همچنان می‌بینیم که صهیونیست‌ها به جنایات خود ادامه می‌دهند.
زارعی افزود: حمله به اردوگاههای آوارگان مورد هدف و بمباران موشکی قرار گرفته و بخش قابل توجهی از شهدا کودکان و زنانی هستند که اجساد آنها سوخته است.
این کارشناس بین‌الملل ادامه داد: عمق جنایتی که رژیم جعلی صهیونیستی به نمایش می‌گذارد، دهن‌کجی و عبور از همه خطوط انسانی ومیثاق‌های بین‌المللی است.
آمریکا به صورت ظاهری مخالفت خود را با عملیات زمینی صهیوینست‌ها علیه غزه و رفح مطرح کرده است، اما سران جنایتکار رژیم صهیونیستی و خصوصا شخص نتاتیاهو تصمیمات جنایتکارانه خود را عملی می‌کند.
وی گفت: در روز‌های گذشته هم دیدیم که در درگیری که میان نیرو‌های نظامی صهیونیست‌ها و بخشی از نیرو‌های مرزی مصر اتفاق افتاد تعدادی از سربازان نیرو‌های مسلح مصر مجروح شدند و یک نفر به شهادت رسید.
این موضوع نشان میدهد فرآیند درگیری در حال گسترش است و می‌طلبد که اقدامات جدی‌تری را مقامات بین‌المللی برای جلوگیری این جنایات انجام دهند.