خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

شنبه، 06 مرداد 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

قرار نیست برنامۀ جدید بنویسیم و سیاست جدیدی اجرا کنیم

مشرق | سیاسی | دوشنبه، 21 خرداد 1403 - 23:24
یکی از نامزدهای انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری گفت: اگر روزی سیستم اجرایی را در اختیار داشته باشیم، قطعا اولویت ما رفتن به طرف سیاست‌های کلی و اجرای برنامه‌هایی است که به آنجا برسیم.
برنامه،دولت،پزشكيان،رياست،هدف،انتخابات،ادامه

به گزارش مشرق، مسعود پزشکیان نامزد انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم با حضور در برنامه گفتگوی ویژه خبری به بیان برنامه‌های خود می‌پردازد.
وی در ابتدا درباره برنامه هفتم در دولت خود گفت : من در ابتدای ثبت نام خود گفتم قرار نیست برنامه های جدید تدوین کنیم .برنامه ها نوشته شده و سیاست‌های رهبری مشخص است و باید آن را اجرایی کنیم.
پزشکیان گفت: اولویت ما رفتن به سمت سیاست‌های کلی است .معمولا دولت‌ها وقتی برنامه اعلام می‌کنند برای آن باید کار کارشناسی انجام شود.قدم اول ما این است که جهت دولت فعلی را ادامه دهیم اگر نواقصی وجود داشته باشد باید اصلاحات انجام شود.
نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت : یکی از مشکلات ما این است که هر کسی که می آید می‌خواهد برنامه ها را عوض کند اگر راه نامناسب بوده بلید کارشناسی شود اما اگر راه درست است نباید مجددا اقدامی صورت بگیرد.
وی گفت : اگر تناقض ها خلاف سیاست باشد باید عوض شود یا اگر نیاز به بازنگری دارد باید انجام دهیم .کار ما این است که دولت و مجریان باید چابک شوند باید سه اصل مسئولیت پذیری،ادامه مسیر و پاسخ گویی باید مبنا قرار گیرد و هیچ دولتی بدون این اصول به نتیجه نمی‌رسد.
پزشکیان تاکید کرد:در هیچ جای دنیا مدیری که کشور را از مسیر دور کند جایی ندارد.اگر پرداخت نیروهای انسانی بر اساس عملکرد باشد به هدف می‌رسیم.
که البته اختیارات لازم برای این امر به دستگاه‌ها داده شود.
کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری گفت : مدیری که نتواند ما را به هدف نرساند باید پاسخگو باشد و اصلاحات اساسی در نوع برخورد با مدیران باید شکل بگیرد.دولت باید راه را ادامه دهد و هدف را گم نکند اما باید پاسخگو باشد .
این خبر تکمیل می‌شود...