خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

شنبه، 06 مرداد 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

آماده‌باش نیروهای امدادی هلال احمر البرز - تسنیم

تسنیم | استان‌ها | دوشنبه، 21 خرداد 1403 - 22:12
مدیرعامل هلال احمر البرز گفت: در پی هشدار نارنجی سازمان هواشناسی مبنی بر تشدید فعالیت سامانه بارشی کلیه نیروهای عملیاتی امداد و نجات به حالت آماده باش درآمدند.
امدادي،سامانه،آماده،كوهستاني،امداد،نجات،كليه

محمدباقر خلفی در گفت وگو با خبرنگار تسنیم از کرج اظهار داشت: در پی هشدار نارنجی سازمان هواشناسی مبنی بر تشدید فعالیت سامانه بارشی کلیه نیروهای عملیاتی امداد و نجات به حالت آماده باش درآمدند.
وی افزود: به منظور پیشگیری از اثرات این سامانه از جمله: جاری شدن روان‌آب، سیلابی شدن مسیل‌ها، طغیان رودخانه‌های فصلی، صاعقه، تصادفات ناشی از کاهش دید، لغزندگی جاده‌ها و احتمال سقوط سنگ به‌ویژه در جادهای کوهستانی و گردنه‌ها تیم‌های امداد و نجات در کلیه پایگاه ها و مراکز شهرستان‌ها، تیم‌های واکنش‌ سریع و مرکز کنترل عملیات و هماهنگی استان با آماده باش تجهیزات سیلاب و خودروهای امدادی، ارتباطات و اسکان اضطراری و تکمیل نیروهای امدادی، آماده ارائه خدمات امدادی در حوادث و سوانح احتمالی هستند.
مدیرعامل هلال احمر البرز با اشاره به اینکه این سامانه به صورت رگبار، باران، رعد و برق، وزش باد شدید موقت، گردوخاک در برخی مناطق استان فعال است، از هموطنان خواست حدالمقدور از سفرهای غیرضروری در محورهای کوهستانی پرهیز کنند.
انتهای پیام/