خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

شنبه، 06 مرداد 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

ایجاد هاب چاپ و صدور شناسنامه در آذربایجان‌ شرقی

تسنیم | استان‌ها | دوشنبه، 21 خرداد 1403 - 21:53
مدیرکل پست اداره آذربایجان شرقی از ایجاد نخستین هاب چاپ و صدور شناسنامه در این استان پس از تهران خبر داد.
استان،پست،پستي،توزيع،هاب،دباغ،لاستيك،شناسنامه،شرقي،صدور،نرخ، ...

به‌گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، جواد دباغ صادقی‌پور بعدازظهر امروز در نشست خبری که در راستای تبیین دستاوردهای دولت سیزدهم در دو سال گذشته ضمن گرامیداشت یاد شهیدان خدمت گفت: امیدواریم بتوانیم مسیر شهدا را ادامه داده و در انجام وظایف کوتاهی نکنیم.
وی درخصوص عملکرد اداره‌کل پست استان آذربایجان‌ شرقی در دو سال اخیر گفت: مجموعه پست استان برای دومین‌بار در طول تاریخ رتبه برتر 26مین جشنواره شهید رجایی، مقام اول نمایشگاه صنعت پست کشور در خرداد 1402، رتبه اول و دوم توزیع به‌موقع مرسولات پستی در سال 1401 و 1402 و رتبه اول و دوم مسابقات ورزشی دستگاه‌های ورزشی استان را در کارنامه خود ثبت کرده است.
مدیرکل پست آذربایجان‌ شرقی، با اشاره به آمار قبول و توزیع مرسولات پستی در استان گفت: باتوجه به 12 میلیون مرسوله از استان به سایر مقاصد با رشد 14 درصدی و 16 میلیون توزیع در سطح استان، یکی از استا‌ن‌های مرسوله‌پذیر هستیم که امیدواریم با تلاش همکاران بازاریابی بتوانیم بیشترین خدمات نیابتی را انجام دهیم و سرانه مرسوله‌پذیری را به‌ میانگین کشوری برسانیم.
دباغ درخصوص حل مشکلات عدیده نرخ لاستیک دولتی در استان گفت: با تدابیری که در مجموعه پست آذربایجان‌شرقی اندیشیده شد، در عرض پنج ماه اول سال 1402، 100 هزار لاستیک در نرخ دولتی توزیع شد که یکی از پروژه‌های سخت لجستیکی پست بود.
وی افزود: در توزیع لاستیک با نرخ دولتی، پس از تهران موفق‌ترین استان در خدمات‌رسانی بودیم که باتوجه به آمار 30 درصد تولید لاستیک کشور به آذربایجان‌ شرقی می‌رسید.
مدیرکل پست آذربایجان‌شرقی با اشاره به ایجاد و افتتاح سه ناحیه پستی در شرق تبریز گفت: سه ناحیه پستی حضرت ولیعصر(عج) در شهرک ولیعصر، شهید وکیلی در باغیمشه و شهید باکری در منطقه ایل‌گلی ایجاد شدند که در ادامه‌، ناحیه پستی دیگری نیز در شمال تبریز در بازارچه سیلاب ایجاد خواهد شد.
دباغ به ایجاد نخستین هاب چاپ و صدور شناسنامه خارج از پایتخت در آذربایجان‌شرقی گفت: اولین هاب پستی خارج از پایتخت از تاریخ 20 اسفند سال گذشته تا امروز به استان‌های آذربایجان‌غربی و اردبیل خدمات‌رسانی داشته است.
وی افزود: اولین هاب چاپ و صدور شناسنامه در استان از بین هشت هاب فعال کشور، موفق به چاپ و صدور و ارسال 64 هزار فقره شناسنامه به استان‌های آذربایجان‌غربی، اردبیل و آذربایجان‌شرقی شده است و مراحل طولانی مراجعه جهت صدور شناسنامه به یک مرحله کاهش یافته و هیچ هزینه مازادی نسبت به نرخ سال گذشته نداشته است.
مدیرکل پست آذربایجان‌ شرقی با اشاره به اجرای 890 هزار پروژه ملی GNAF در استان گفت: تمام شهرهای استان تحت پوشش پروژه ملی GNAF قرار گرفته‌اند.
دباغ به عملکرد و خدمات‌رسانی روزانه 18 هزارنفری توسط اداره‌کل پست آذربایجان‌شرقی اشاره کرد و گفت: باتوجه به حجم خدمات‌رسانی توسط همکاران پرتلاش اداره‌کل پست استان، تلاش داریم درصد اندک نارضایتی‌ها را با خدمت بیشتر و بهتر به مردم باز هم کاهش دهیم.
انتهای پیام/