خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

شنبه، 06 مرداد 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

بارش‌های رگباری آسمان شیراز را فراگرفت - تسنیم

تسنیم | استان‌ها | دوشنبه، 21 خرداد 1403 - 21:12
مدیرکل هواشناسی فارس از بارش های رگباری شدید از بعد از ظهر امروز در مناطق غربی، شمالی، جنوبی و مرکزی استان خبر داد.
استان،سامانه،مناطق،هواشناسي،خردادماه،غربي،فارس

مسعود حقیقت در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم از شیراز، با اشاره به گذر امواج ناپایدار بر فراز استان اظهارداشت: بارش‌های رگباری بهاری بصورت نقطه‌ای از بعدازظهر امروز در نقاط مختلف استان آغاز شده است و مناطق غربی، شمالی، جنوبی و مرکزی استان را در بر خواهد گرفت.
مدیرکل هواشناسی فارس با بیان اینکه برای امروز هشدار زرد هواشناسی صادر شده است، افزود: این سامانه همراه با رگبار، رعد و برق، وزش باد شدید و احتمال تگرگ است و برای فردا سه‌شنبه 22 خردادماه مناطق شمالی، مرکزی و شرق استان به ویژه شهرستان‌های ایزدخواست، آباده،‌ اقلید، بوانات و سرچهان را تحت تاثیر قرار خواهد داد.
وی همچنین ادامه داد: برای روز چهارشنبه 23 خردادماه نیز این سامانه در نیمه شرقی استان فعال است که می‌تواند همراه روان‌آب و سیلاب باشد و برخورد صاعقه هم دور از انتظار نیست.
مدیرکل هواشناسی فارس از شهروندان خواست تا مراقب روان‌آب‌ها، سیلاب‌ها و برخورد صاعقه باشند و همچنین از ورود سامانه وزش باد شدید به استان از اواخر وقت سه‌شنبه، 22 خردادماه خبر داد و گفت:‌ این سامانه تا پنج‌شنبه در استان فارس فعالیت خواهد داشت که بسیاری از مناطق استان به ویژه مناطق جنوبی، غربی، مرکزی و جنوب غربی درگیر این سامانه خواهند بود و احتمال بروز خسارت هم وجود دارد.
انتهای پیام/424