خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

شنبه، 06 مرداد 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

کشف 14 تن چوب قاچاق در استان همدان

تسنیم | استان‌ها | دوشنبه، 21 خرداد 1403 - 21:12
رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان همدان از کشف 10 تن چوب قاچاق در شهرستان بهار و 4 تن در شهرستان درگزین خبر داد.
قاچاق،شهرستان،كشف،چوب،بهار،انتظامي،فرمانده،خبر،سرهنگ،مشكوك،ه ...

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سرهنگ مجتبی محمدی رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان همدان اظهار داشت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان همدان در راستای مبارزه با قاچاق کالا، حین گشت زنی و کنترل محورهای مواصلاتی استان به یک دستگاه کامیون مشکوک می شوند.
وی افزود: در همین راستا کامیون متوقف که در بررسی از آن مشخص شد خودروی فوق حامل 6هزار لیترفراورده نفتی از نوع گازوئیل می باشد که اقدام به حمل سوخت قاچاق کرده و در خصوص آن توسط راننده هیچ گونه مدارک قانونی ارائه نشد.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان افزود : در این رابطه کامیون موصوف توقیف و مقدار 6 هزار لیترسوخت قاچاق فاقد مدارک قانونی و مجوزهای لازم به ارزش2میلیاردو 400میلیون ریال کشف و یک نفر دستگیر که پرونده آن در مراجع قضایی در حال رسیدگی می باشد.
کشف حدود 2 هزار لیتر سوخت قاچاق در همدان
فرمانده انتظامی شهرستان همدان از کشف مقدار یک هزار و800 لیتر گازوئیل قاچاق و دستگیری 2 نفر در بخش قهاوند همدان خبر داد.
سرهنگ هادی نجفی صالح در تشریح این خبر اظهار داشت: ماموران حین گشت زنی در بخش قهاوند شهرستان همدان به 2 دستگاه خودرو وانت مشکوک شده و آنها را متوقف کردند.
وی افزود: در بازرسی بعمل آمده از خودروهای مذکور مقدار یک هزار و800 لیتر سوخت قاچاق کشف که با تشکیل پرونده، تحویل مقام قضائی شد.
سرهنگ نجفی صالح عنوان کرد: از همشهریان عزیز خواستاریم با گزارش هرگونه موارد مشکوک و ارتباط تلفنی با شماره 110 یاری رسان ما در برقراری نظم و امنیت باشند.
کشف داروی قاچاق در بهار
فرمانده انتظامی شهرستان بهار از کشف 374 قلم انواع دارو دامی قاچاق در شهرستان بهار خبر داد.
سرهنگ علی حسن حیدری در تشریح این خبر گفت: مأموران انتظامی شهرستان بهار در اجرای طرح برخورد با قاچاق کالا موفق به کشف محموله داروی قاچاق از یک دستگاه وانت نیسان شدند.
وی افزود: در این رابطه 374 قلم انواع داروی دامی قاچاق، فاقد مجور به ارزش تقریبی یک میلیارد و 100 میلیون ریال کشف شد.
فرمانده انتظامی شهرستان بهار در پایان گفت: متهم با تشکیل پرونده به مرجع ذیصلاح معرفی شد.
کشف 10 تن چوب قاچاق در شهرستان بهار
فرمانده انتظامی شهرستان بهار از توقیف یک دستگاه کامیون و کشف 10 تن چوب قاچاق در این شهرستان خبر داد.
سرهنگ علی حسن حیدری اظهار داشت: مأموران یگان امداد این شهرستان در حین گشت زنی به یک دستگاه کامیون حامل چوب قاچاق مشکوک و خودرو را متوقف کردند.
وی افزود: در بازرسی از داخل خودرو 10 تن انواع چوب فاقد هرگونه مجوز به ارزش تقریبی 600 میلیون ریال کشف شد.
فرمانده انتظامی شهرستان بهار در پایان گفت: متهم با تشکیل پرونده و خودروی توقیفی و کالای قاچاق برای سیر مراحل رسیدگی به مرجع ذیصلاح تحویل شد.
کشف 4 تن چوب قاچاق در درگزین
فرمانده انتظامی شهرستان درگزین از دستگیری 2 نفر قاچاقچی و کشف 4 تن چوب قاچاق در این شهرستان خبر داد.
سرهنگ وجیه اله حقیقی ماهر در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: مأموران حین گشت زنی هدفمند در حوزه اسحفاظی به دو دستگاه خودوری نیسان حامل بار چوب مشکوک و آن را متوقف کردند که مأموران پس از هماهنگی قضائی در بازرسی از خودروی مذکور 4 تن چوب قاچاق کشف کردند.
وی گفت: در این رابطه دو متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و خودروها نیز به پارکینگ منتقل شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان درگزین از شهروندان خواست: در صورت موارد مشکوک مراتب را از طریق پل ارتباطی 110 به پلیس اطلاع دهند.
انتهای پیام/