خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

شنبه، 06 مرداد 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

تبدیل 60 درصد سیم‌های مسی اردبیل به کابل خودنگهدار برق - تسنیم

تسنیم | استان‌ها | دوشنبه، 21 خرداد 1403 - 21:12
مدیرعامل توزیع برق استان اردبیل گفت: تاکنون 60 درصد سیم های مسی در استان اردبیل به کابل خودنگهدار تبدیل شده تا ایمنی بیشتری را در انتقال برق شاهد باشیم.
برق،استان،اردبيل،كابل،مسي،پايدار،شهرها،انرژي

حسین قدیمی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اردبیل اظهار داشت: عملیات تبدیل سیم مسی به کابل خودنگهدار از چند سال پیش آغاز شده و این پروژه در شهرها، روستاها و مناطق صعب‌العبور استان در حال اجراست که برنامه‌ریزی‌ها برای تقویت و توسعه این طرح و به سرانجام رساندن آن در سال‌های آینده است.
وی تصریح کرد: تلاش ما بر این است تا در نیمه اول سال آینده تمامی سیم‌های مسی برق در استان اردبیل به کابل خودنگهدار تبدیل شود تا امکان پایداری برق‌رسانی و همچنین جلوگیری از برخی ضرر و زیان‌ها را شاهد باشیم.
هدف اصلی تأمین برق پایدار و مطمئن برای مشترکان شهری و روستایی است که ما در سرعین برای اولین بار موفق شدیم شهرها و روستاهای این شهرستان را به شبکه کابل خودنگهدار مجهز کنیم.
این فرآیند به کاهش انرژی توزیع نشده کمک کرده و کیفیت ارائه خدمات را بیش از هر زمان دیگر ارتقا می‌دهد.
مدیرعامل توزیع برق استان اردبیل در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: تاکنون 60 درصد سیم‌های مسی به کابل خودنگهدار تبدیل شده و برنامه مدونی را داریم تا در این فرآیند سرعت عمل بیشتری را ایجاد کرده و شرایط مناسب و مطلوبی را در ارائه خدمات نیرورسانی شاهد باشیم.
بیش از 99 درصد ساکنان شهرها و روستاهای استان اردبیل از نعمت برق پایدار بهره‌مند هستند و ما عملیات برق‌رسانی به چند روستای محدود باقیمانده با جمعیت کمتر را نیز در دستور کار قرار داده و تلاش می‌کنیم از ظرفیت انرژی پاک و خورشیدی برای تأمین برق جامعه عشایری نیز بیش از گذشته استفاده کنیم.
قدیمی بیان کرد: وضعیت زیرساختی نیرورسانی در استان اردبیل مطلوب بوده و در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان برای پایداری برق مورد نیاز صنایع پست‌های تقویت‌کننده در حال اجراست که پیش‌بینی می‌کنیم بخش عظیمی از این طرح‌های توسعه و تقویت پایدار انرژی هرچه سریع‌تر به سرانجام برسد.
انتهای پیام/131