خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

شنبه، 06 مرداد 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

17 خط برق‌رسانی در کاشان با وزش طوفان قطع شد - تسنیم

تسنیم | استان‌ها | دوشنبه، 21 خرداد 1403 - 19:12
رئیس اداره برق شهرستان کاشان از قطع 17 خط برق رسانی در کاشان با وزش طوفان خبر داد.
برق،وصل،كاشان،عملياتي،شهرستان،طوفان،اتصال

شاپور حدادی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در ‌کاشان، ضمن اشاره به قطعی برق در کاشان بر اثر ورش طوفان اظهار داشت: در حال حاضر 17 خط از 70 خط برق‌رسانی در شهرستان کاشان بر اثر طوفان شدید قطع شده است.
وی ضمن اشاره به عملیات رفع عیب و قطعی برق توسط گروه‌های عملیاتی اداره برق شهرستان کاشان افزود: حدود 20 گروه عملیاتی با بیش از 50 نفر از نیروهای مختلف عملیاتی و پیمانکاری با فراخوان مدیریت برق شهرستان در خطوط توزیع برق مشغول به فعالیت هستند.
رئیس اداره برق شهرستان کاشان با بیان اینکه تمامی قطعی‌ها بر اثر اتصالی شبکه بوده است، ابراز داشت: خوشبختانه تا به حال سقوط پایه و شکستگی تیرهای برق گزارش نشده است و همکاران ما در گروه‌های عملیاتی اقدام به رفع خاموشی می‌کنند.
وی با بیان اینکه مطمئناً با کاسته شدن از حجم و سرعت باد و طوفان شبکه‌ها در کمترین زمان ممکن وصل خواهند شد، گفت: یکی از موارد اجتناب‌ناپذیر در قطعی‌های شبکه‌های توزیع برق همین طوفان‌های شدید است.
حدادی تصریح کرد: گاهی با به هم رسیدن یک رشته سیم در خطوط برق‌رسانی یک شبکه کامل که چندین محله و خیابان را در بر می‌گیرد و دچار خاموشی می‌شود و وصل مجدد خطوط اتصال دیده دارای پروتکل‌های خاص و احتیاط های لازم بوده که حتماً باید محل اتصال پیدا شده تا در زمان وصل مجدد به مشترکین خسارت وارد نشود و پس از اطمینان از عدم اتصال شبکه برق دوباره وصل شود.
انتهای پیام/801/