خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

شنبه، 06 مرداد 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

واحد ارتباطات مردمی ستاد قالیباف فعال شد

تسنیم | سیاسی | دوشنبه، 21 خرداد 1403 - 16:30
واحد ارتباطات مردمی ستاد انتخابات محمدباقر قالیباف جهت ساماندهی حمایت های مردمی، امکان تعامل دو سویه و برقراری ارتباط تلفنی فعال شد.
تسنيم،021،محمدباقر،قاليباف،تعامل،21،مردمي

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری تسنیم، روابط عمومی ستاد مردمی انتخاباتی محمدباقر قالیباف در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: به منظور تعامل با ملت شریف ایران و بهره‌گیری از نظرات، پیشنهادها و انتقادات مردم همیشه در صحنه و همچنین ساماندهی حمایت‌های مردمی، امکان تعامل دو سویه و برقراری ارتباط تلفنی از روز دوشنبه 21 خرداد با شماره تلفن‌های 96620200-021 و 96620300-021 از ساعت 9صبح تا 21 فراهم شده است.
به گزارش تسنیم، وزارت کشور روز گذشته (یکشنبه) اسامی نامزدهای احرازصلاحیت‌شده توسط شورای نگهبان را اعلام کرد و آقایان مصطفی پورمحمدی، سعید جلیلی، محمدباقر قالیباف، علیرضا زاکانی، امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی و مسعود پزشکیان در ریاست‌جمهوریِ چهاردهم به رقابت می‌پردازند.
چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری در پی شهادت آیت‌الله رئیسی در سانحه سقوط بالگرد قرار است یک سال زودتر از موعد قانونی و در تاریخ 8 تیرماه 1403 برگزار شود.
انتهای پیام/