خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

شنبه، 06 مرداد 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

فعالیت گروه های جهادی در 778 مدرسه خراسان رضوی

تسنیم | استان‌ها | دوشنبه، 21 خرداد 1403 - 16:12
مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی از شناسایی و رسیدگی گروه های جهادی به 778 مدرسه در 10 منطقه استان خبر داد و گفت: گروه های جهادی باید سازماندهی و شناسنامه دار شوند.
جهادي،مدارس،شوشتري،مدرسه،پرورش،آموزش،1403،رضوي،تابستان

سید امیر شوشتری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم از مشهد، درباره برنامه ریزی اجرایی سازی طرح شهید عجمیان 2 در تابستان 1403 که به همت قرارگاه جهادی عدالت آموزشی و تربیتی آموزش و پرورش خراسان رضوی برگزار شد، گفت: واژه جهاد در قرآن بسیار تکرار شده و جزو فروع دین ماست، در اسلام بر مدیریت و کار جهادی تاکید شده، اگر کار جهادی نباشد کارها به مثابه هدر دادن وقت و سرمایه است چون به نتیجه مطلوب نمی‌رسند.
وی افزود: مسئله سرویس بهداشتی مدارس یکی از مسائل مهمی است که پیگیرش هستیم و باید آن را به نتیجه برسانیم؛ مسائلی مانند نمازخانه مدارس، آسفالت مدارس و ...
هر کدام باید در یک دوره بررسی پیگیری و به طور کامل انجام شود تا موازی کاری صورت نگیرد.
شوشتری بیان کرد: مشارکت مردمی در محله ها به منظور اجرای طرح بهسازی مدارس بسیار مهم و تاثیرگذار است، مردم باید مدرسه فرزندانشان و کارهای وابسته به آن را از آن خود بدانند.
مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی تصریح کرد: در سامانه اتنا وزارت آموزش و پرورش هر یک از مدیران مدرسه می‌توانند مشکلات و کمبودهای مدارس خود را با جزئیات ثبت کنند تا به آن رسیدگی شود.
شوشتری خاطرنشان کرد: بنابراین 778 مدرسه در 10 منطقه استان شناسایی شده اند که گروه‌های جهادی در تابستان 1403 به آن ها رسیدگی می‌کنند؛ ضمن اینکه این گروه های جهادی باید سازماندهی و شناسنامه دار شوند.
انتهای پیام/282