خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

شنبه، 06 مرداد 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

سپاه پاسداران یک نهاد کارآمد در دفاع از آرمان‌های نظام است - تسنیم

تسنیم | استان‌ها | دوشنبه، 21 خرداد 1403 - 15:53
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار ایلام گفت: سپاه پاسداران برآمده از بطن مردم و یک نهاد کارآمد در دفاع از آرمان های نظام است.
ايلام،شهيد،استان،رئيسي،سپاه،انقلاب،كشور،مرز،حسني،خصوصيات،سرد ...

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ایلام، محمد سبحان حسنی، روز دوشنبه 21 خردادماه در آیین تکریم و معارفه فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام با تسلیت شهادت رئیس‌جمهور خدمت و همراهان ایشان، گفت: شهید رئیسی، رئیس‌جمهور مکتبی، انقلابی و مردمی بود که هم‌چون شهید بهشتی پس از شهادت، بیش از گذشته خدمات ماندگار و ارزشمند این شهید، نمایان شد.
وی با اشاره به سخنان امام خامنه‌ای«مدظله‌العالی» در اجتماع مردم در سی‌وپنجمین سالگرد عروج ملکوتی امام خمینی‌(ره)، افزود: رهبر معظم انقلاب فرمودند«همه اعتراف کردند که شهید رئیسی مرد کار، عمل، خدمت، صفا و صداقت بود و برای خدمت، شب و روز نمی‌شناخت، رئیسی عزیز در خدمتگزاری به کشور و ملت نصاب جدیدی ایجاد کرد.
ایشان مرزبندی صریح با دشمنان و مخالفان انقلاب و پرهیز از دوپهلوگویی و اعتمادنکردن به لبخند دشمن را از خصوصیات درس‌آموز دیگر شهید رئیسی خواندند و افزودند هریک از این خصوصیات برای سیاست‌مداران ما و رؤسای جمهور آینده و منتخبان ملت در همه بخش‌ها سرمشق است.
حسنی ادامه داد: تحرک فراوان و با برکت در سیاست خارجی برای حال و آینده کشور و استفاده از فرصت‌ها و برجسته کردن ایران در چشم رجال سیاسی دنیا از دیگر خصوصیات شهید رئیسی بود که رهبر معظم انقلاب به آن اشاره کردند و در خصوص ویژگی‌های مدیریتی آن شهید افزودند سبک مدیریتی او در بین همکارانش، ویژه و همراه با صفا و صمیمیت بود.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار ایلام بیان داشت: استان ایلام با 430 کیلومتر مرز مشترک، طولانی‌ترین مرز خاکی در بین استان‌های هم‌جوار با کشور عراق است و اکنون این مرز امن‌ترین مرز خاکی کشور است که این مهم ناشی از مرزبانی مرزنشینان این استان و ایستادگی جانانه نیروی سپاه مقتدر و نیروهای نظامی و انتظامی است، چراکه مردم خود مرزبان هستند و تولید امنیت می‌کنند.
حسنی اضافه کرد: مردم استان ایلام در هشت‌سال دفاع مقدس و پس از آن در مسیر ولایت بودند و همواره آماده دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی هستند.
وی تاکید کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برآمده از بطن مردم است که در اردیبهشت‌ سال 58 با فرمان امام راحل، بذر آن در کشور جمهوری اسلامی ایران کاشته شده و با بیانات مقام معظم‌رهبری این مسیر ادامه یافت‌ و اکنون این نهال به یک درخت تنومند تبدیل شده و شاخه‌های آن کل منطقه را در برگرفته است و در زیر شاخه‌های این درخت، استخوان‌های نظام سلطه و رژیم صهیونیستی در حال شکسته شدن است و صدای شکستن این استخوان‌ها شنیده می‌شود.
معاون استاندار ایلام گفت: سردار شاکرمی و و مجموعه سپاه استان ایلام نیز عضوی از این شجره طیبه هستند.
وی گفت: بابت همه تلاش‌های سردار شاکرمی قدردانی داریم که در بزنگاه‌های مختلف همواره هم‌راهی داشتند و نقطه عطفی بودند و برای سردار حسینی از یادگاران دفاع مقدس به‌عنوان فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام آرزوی موفقیت داریم.
انتهای پیام/180/