خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

شنبه، 06 مرداد 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

امنیت در کویر گسترده خراسان جنوبی نیازمند مشارکت همگانی است

تسنیم | استان‌ها | دوشنبه، 21 خرداد 1403 - 15:53
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان جنوبی گفت: برقراری امنیت در کویر گسترده خراسان جنوبی، نیازمند مشارکت همگانی و هم افزایی همه دستگاه هاست.
امنيت،كوير،خراسان،جنوبي،استان،اقتصادي

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، سیدمحمدرضا طالبی امروز در جلسه کمیسیون امنیت کویر و توسعه پایدار مناطق کویری استان خراسان جنوبی با اشاره به نقش امنیت در توسعه اقتصادی استان، اظهار داشت: خراسان جنوبی به لحاظ امنیت سرمایه‌گذاری از استان‌های پیشرو و برتر کشور است.
وی برقراری امنیت در کویر را با توجه به جغرافیای وسیع، اقلیم و توپوگرافی منطقه بسیار حائز اهمیت دانست و گفت: برقراری امنیت در کویر گسترده خراسان جنوبی، نیازمند مشارکت همگانی و هم‌افزایی همه دستگاه‌هاست.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان جنوبی تأکید کرد: ایجاد امنیت پایدار در کویر از طریق استقرار زیرساخت‌های لازم میسر می‌شود و باید از فرصت‌های اقتصادی کویر در راستای رشد و توسعه اقتصادی استان و نیز مهار و کنترل تهدیدها و آسیب‌های آن استفاده شود.
طالبی بیان کرد: با توجه به حساسیت‌های مترتب بر این موضوع، دستگاه‌های متولی باید تدابیری اتخاذ کنند که گردشگران بدون اطلاع و هماهنگی وارد مناطق کویری نشوند.
انتهای پیام/252