خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

شنبه، 06 مرداد 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

جوانان برای روشنگری مسائل انتخاباتی نقش مهمی برعهده دارند

تسنیم | استان‌ها | دوشنبه، 21 خرداد 1403 - 15:30
فرماندار شهرستان دیلم با اشاره به اهمیت نقش جوانان در عرصه های مختلف گفت: موفقیت های جدید جمهوری اسلامی در عرصه های مختلف با پشتکار قشر جوان به دست آمده و جوانان برای روشنگری و شفاف سازی مسائل مختلف انتخاباتی در میان مردم نقش مهمی دارند.
جوانان،اجتماعي،انتخابات،اشاره،جامعه،ديلم،اسدي،تأكيد

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندر دیلم، محمد اسدی صبح امروز در نشست هم‌اندیشی با جوانان دیلمی ضمن اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی و خدمات دولت مردمی سیزدهم، انتخابات را نماد مردم‌سالاری دینی دانست و اظهار داشت: حضور حداکثری مردم در انتخابات 8 تیرماه خط بطلان بر نقشه‌های دشمنان خواهد بود.
وی با بیان اینکه جوانان برای روشنگری و شفاف‌سازی مسائل مختلف انتخاباتی در میان مردم نقش مهمی دارند، خاطرنشان کرد: جوانان می‌توانند با تبیین سیاست‌های نظام در جامعه به انتخاب فرد اصلح از سوی مردم کمک کنند.
جوانان باید بر عنصر آگاهی و هوشیاری خود بیشتر بیفزایند و در انتخابات بازیچه دست افراد و گروه‌های سودجو نشوند.
فرماندار دیلم اضافه کرد: جوانان همواره با شور و نشاط اجتماعی در آزمون‌های بزرگ ملی نقش مهم و حیاتی ایفا کرده‌اند.
موفقیت‌های جدید جمهوری اسلامی در عرصه‌های مختلف با پشتکار قشر جوان به‌عنوان پشتوانه نظام حاصل و سبب شده امروز ایران در منطقه و حتی جهان حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشد.
اسدی همچنین با اشاره به آسیب‌های اجتماعی موجود در جامعه بر ساماندهی جوانان تأکید کرد و گفت: با اجرای برنامه‌های گوناگون فرهنگی و اجتماعی، تشکیل کلاس‌ها و کارگاه‌های آموزشی می‌توان آسیب‌های فرهنگی جوانان را شناسایی و به حل آنها اقدام کرد.
وی با اشاره به تهدید جامعه در عرصه معضل‌های اجتماعی از جمله بیکاری تأکید کرد: برای کاهش این مشکل، تلاش و عزم جدی مسئولان با کمک جوانان باید افزایش یابد.
انتهای پیام/190