خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

شنبه، 06 مرداد 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

کلاهبردار 8 میلیاردی در شهرری دستگیر شد

تسنیم | استان‌ها | دوشنبه، 21 خرداد 1403 - 14:53
فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری یک کلاهبردار 8 میلیارد ریالی با اقدامات پلیسی و تخصصی پلیس آگاهی خبر داد و گفت: متهم در یک عملیات پلیسی دستگیر و به همراه کشف اقلام دارویی به پلیس آگاهی منتقل شد.
پليس،متهم،ري،آگاهي،دارويي،شهرستان،كلاهبرداري،سرهنگ

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ری، سرهنگ محمدقاسم طرهانی با اشاره به دستگیری کلاهبرداری در شهرستان ری اظهار داشت: خرداد ماه 1403 پیرو وصول یک فقره پرونده کلاهبرداری با این عنوان که متهم پس از جلب اعتماد با استفاده از چک‌های بلاصاحب اقدام به خرید اقلام دارویی به ارزش 8 میلیارد ریال از فروشنده‌های دارویی کرده و متواری شده است پیگیری موضوع سریعاً در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.
وی افزود: کارآگاهان پس از بررسی‌های همه جانبه و تلاش بی‌وقفه برای شناسایی مجرم یا مجرمان با انجام اقدامات تخصصی و پلیسی هویت و مخفیگاه متهم را در یکی از شهرستان‌های اطراف به دست آوردند.
فرمانده انتظامی شهرستان ری در ادامه گفت: با به‌دست‌آوردن هویت متهم و پس از تشریفات قضایی، تیم عملیات پلیس آگاهی روز گذشته در یک عملیات پلیسی و منسجم متهم را دستگیر و به همراه کشف اقلام دارویی به پلیس آگاهی منتقل می‌کنند.
سرهنگ طرهانی تصریح کرد: متهم پس از انتقال به پلیس آگاهی و مواجهه با ادله و مستندات پلیس به بزه ارتکابی معترف و پس از پایان تحقیقات تحویل مراجع قضایی شد.
فرمانده انتظامی شهرستان ری در پایان خاطرنشان کرد: انتظار ما از مردم عزیز نیز این است که در صورت اطلاع از هرگونه موارد مشکوک بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی 110 به پلیس اطلاع دهند.
انتهای پیام/