خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

شنبه، 06 مرداد 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

صدور اخطار پلمب به 21 واحد صنفی در مسیر دماوند به فیروزکوه

تسنیم | استان‌ها | دوشنبه، 21 خرداد 1403 - 14:53
رئیس اداره صمت دماوند گفت: 21 فقره اخطار جمع آوری و پلمب به واحدهای صنفیِ بدون ماهیت و جواز کسب در مسیر محور اصلی دماوند به سمت فیروزکوه صادر شد.
دماوند،شهرستان،اداره،كارگروه،صنفي،واحدهاي،اقدام،ساخت،فعاليت

به گزارش خبرگزاری تسنیم از دماوند، حجت الله فضل‌علی در حاشیه گشت مشترک کارگروه ساخت و سازغیرمجاز در جمع خبرنگاران گفت: در اجرای مصوبات کارگروه ساخت و ساز غیرمجاز، بازرسی اداره صمت به همراه دیگر دستگاه‌های صنفی همچون اتحادیه‌ها و اتاق اصناف به همراه سایر دستگاه‌ها، واحدهای صنفی که در محل و مسیر عبور خودروها قرار گرفته بودند، مورد ارزیابی و پایش قرار گرفتند.
وی افزود: در این بازدید در مسیر محور اصلی دماوند به سمت فیروزکوه 21 مورد اخطار جمع‌آوری و پلمب به واحدهای صنفیِ بدون ماهیت و جواز کسب صادر و اخطار لازم داده شد که برابر ماده 27 قانون نظام صنفی توسط نیروی انتظامی پلمب خواهند شد و به واحدهایی که ماهیت کارگاهی نداشتند که عمده این واحدها محسوب می‌شود، تذکرات لازم داده شد.
رئیس اداره صمت شهرستان دماوند گفت: بعضی از این واحدها در حریم راه قرار داشتند و در اراضی کشاورزی بساط کردند که حتما نهادهای مربوطه اقدام به جمع آوری آنان خواهند کرد و ما نیز برای آخرین بار تذکرات لازم را دادیم تا اقدام به جمع‌آوری کنند.
فضلعلی تصریح کرد: واحدهای صنفیِ بدون جواز کسب در صورت تمایل به ادامه کار باید طبق قانون اقدام به دریافت مجوز از درگاه ملی مجوزها کرده و اگر توانستند مجوز بگیرند، فعالیت کنند، در غیر این صورت فعالیت آنان ممنوع است و توسط دیگر نهادها جمع آوری می‌شوند و در مکانی که در آینده پیش‌بینی می‌شود، فعالیت خواهند کرد.
به گزارش تسنیم، در راستای اجرای مصوبات کارگروه ساخت و سازغیرمجاز شهرستان دماوند، گشت مشترک متشکل از اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان دماوند، پلیس نظارت بر اماکن عمومی شهرستان دماوند، اتاق اصناف شهرستان دماوند، اتحادیه مصالح‌فروشان شهرستان دماوند، اتحادیه آهنگران و مصنوعات سیمانی شهرستان دماوند، اداره جهاد کشاورزی، منابع طبیعی و راهداری شهرستان دماوند برگزار شد.
انتهای پیام/