خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

شنبه، 06 مرداد 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

کسانی که ادعای طرفداری از نظام را دارند، نمی‌توانند انتخابات را تحریم کنند

باشگاه خبرنگاران | سیاسی | دوشنبه، 21 خرداد 1403 - 13:41
فعال سیاسی اصولگرا گفت: کسانی که ادعای طرفداری از نظام و انقلاب اسلامی را دارند، نمی‌توانند انتخابات را تحریم کنند.
انتخابات،سياسي،اصولگرا،انبارلويي،رياست،انقلاب

انبارلویی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:
کاظم انبارلویی فعال سیاسی اصولگرا در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان درباره مشارکت جریان‌های سیاسی در انتخابات ریاست جمهوری گفت: ۸۰ نفر از رجال سیاسی نامزد انتخابات ریاست جمهوری شدند و برخی از اینها مربوط به جریان موسوم به اصولگرا و برخی مستقل و برخی اصلاح طلب هستند و به نوعی از همه جریان‌های سیاسی نامزد داریم.
عال سیاسی اصولگرا ادامه داد: قاعدتا آن مسیر غلطی که در انتخابات مجلس شورای اسلامی گذشته طی شد و عده‌ای از روی بی مهری انتخابات را ترک کردند در این دوره از انتخابات ریاست جمهوری شاهد آن نخواهیم بود.
برای آن که کسانی که ادعای طرفداری از نظام و انقلاب اسلامی را دارند نمی‌توانند انتخابات را تحریم کنند.
انبارلویی تاکید کرد: تحریم انتخابات توسط منافقین و سلطنت طلبان و ضد انقلاب صورت می‌گیرد و آنها با این کار اقدامات مورد علاقه صهیونیست‌ها و آمریکایی‌ها را انجام می‌دهند، بنابراین نمی‌توانند هم ادعای طرفداری با انقلاب را داشته باشند و هم با ضدا نقلاب همراهی کنند؛ در نتیجه فکر می‌کنم همه جریان‌ها در انتخابات آینده حضور خواهند داشت و مردم هم می‌توانند گزینه‌های خود را به بهترین شکل و با تحقیق درست انتخاب کنند.
عال سیاسی اصولگرا گفت: با زمینه چینی که شهدای خدمت ما در فضای سیاسی و فرهنگی ما آفریدند، حتما شاهد یک انتخابات پر شور با حضور تمامی اقشار مردم ایران اسلامی خواهیم بود.