خبیر‌نیوز | خلاصه خبر

شنبه، 06 مرداد 1403
سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

نیرو گرفته از موتور جستجوی دانش‌بنیان شریف (اولین موتور جستجوی مفهومی ایران):

بهره برداری از 20 پروژه بهداشتی درمانی در خراسان رضوی

تسنیم | استان‌ها | دوشنبه، 21 خرداد 1403 - 13:30
معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: 20 پروژه بهداشتی، درمانی و خدماتی با زیربنای 13 هزار و 185 در راستای توسعه خدمت رسانی به زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی تکمیل شده و به زودی به بهره برداری می رسد.
بيمارستان،رضا،امام،بهره،پروژه،درمان،دستگاه،مركز،شتاب

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد، به نقل از روابط عمومی علوم پزشکی مشهد، علیرضا مسلم با بیان اینکه بهره برداری از مرحله نخست(طبقه همکف) مرکز تشخیص و درمان سرطان بیمارستان امام رضا(ع) از مهمترین پروژه هایی است که با پیشرفته ترین دستگاه های تشخیصی و درمانی تکمیل شده است، گفت: برای تجهیزات این پروژه 700 میلیارد تومان و برای ساخت این پروژه 57 میلیارد تومان هزینه شده است.
وی با بیان اینکه پروژه مرکز پیشگیری و درمان سرطان بیمارستان امام رضا (ع) با زیربنای 7 هزار و840 متر مربعی ساختمان 7 طبقه بیمارستان امام رضا(ع) در حال ساخت است که طبقه همکف این ساختمان تکمیل شده است، افزود: در این مرکز دستگاه های مختلفی شتاب دهنده خطی، کوموتراپی و شتاب دهنده های با انرژی پایین نصب شده است و با بهره برداری از آن گام مهمی در درمان بیماران مبتلا به سرطان برداشته می شود.
معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی مشهد بهره برداری از شش دستگاه های تک شامل اسپکت سی تی در بیمارستان قائم(عج)، شتاب دهنده خطی های انرژی در بیمارستان امام رضا(ع)، سی تی آنژیوگرافی 256 اسلایس در بیمارستان امام رضا(ع)، دستگاه های ام آر ای در بیمارستان های امام رضا(ع) و هاشمی نژاد و آنژیوگرافی محیطی در بیمارستان هاشمی نژاد از دیگر پروژه های مهمی است که به زودی به بهره برداری خواهد رسید.
مسلم تصریح کرد: توسعه بخش سوختگی بیمارستان امام رضا(ع) با زیربنای 300 مترمربع، تکمیل و بهره برداری از خوابگاه دانشجویان بین الملل، مرکز خدمات جامع سلامت شهری، پایگاه اورژانس پیش بیمارستانی، خانه بهداشت، اورژانس بیمارستان شفای گلبهار، ستاد شبکه بهداشت و درمان کاشمر و باخرز و برنامه جامع گردشگری سلامت ایران از دیگر پروژه‌هایی است که آماده بهره برداری شده است.
انتهای پیام/282